رئیس اداره صمت صومعه سرا خبر داد:

کشف ۵ هزار ماسک دپو شده در یک داروخانه صومعه سرا

رئیس اداره صمت صومعه سرا از کشف پنج هزار ماسک دپو شده در یکی از داروخانه های این شهرستان خبر داد و گفت: برای این داروخانه متخلف پرونده ای به ارزش اقتصادی ۴۰ میلیون ریال تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، محمد نیک صفت از کشف پنج هزار ماسک دپو شده در شهرستان صومعه سرا خبر داد و اظهار کرد: این تعداد ماسک طی بازرسی مشترک نماینده دادستان، اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی در یکی از داروخانه های صومعه سرا کشف و ضبط شد.

وی افزود: این داروخانه که در داخل شهر صومعه سرا قرار دارد، از عرضه ماسک به شهروندان خودداری و با نصب پلاکارد «ماسک نداریم» آن را احتکار کرده بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه سرا با بیان اینکه ماسک ها پس از کشف با هماهنگی مقام قضایی و با حضور و نظارت بازرسان بین مردم توزیع شد، گفت: برای این داروخانه متخلف پرونده ای به ارزش اقتصادی ۴۰ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: نظارت و بازرسی از داروخانه ها و واحدهایی که اقلام بهداشتی عرضه می کنند به صورت مستمر ادامه دارد.

نیک صفت با تاکید بر تشدید بازرسی های مشترک از سوی بازرسان دستگاه های نظارتی و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، خاطرنشان کرد: سامانه ۱۲۴ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش تخلفات از سوی شهروندان صومعه سرایی است.

Share