مدیر امور مسکن راه و شهرسازی گیلان:

چند نفر از متقاضیان در گیلان شرایط دریافت تسهیلات مسکن ملی را دارند؟

مدیر امور مسکن راه و شهرسازی گیلان گفت: ۵۲درصد متقاضیان مسکن ملی در رشت و انزلی شرایط لازم برای دریافت تسهیلات مسکن ملی را دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا علی نیا از آغاز مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در آینده نزدیک خبر داد و گفت: هدف این است که زمینه های بیشتری برای مسکن دارشدن مردم  فراهم شود.

وی افزود: در مرحله اول۱۳۵۰ نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۷۵۰نفر مربوط به شهرهای رشت و انزلی بودند.

مدیر امور مسکن راه و شهرسازی گیلان ادامه داد: در حال حاضر ۳۹۱ نفر آن معادل ۵۲ درصد شرایط لازم برای دریافت تسهیلات مسکن ملی را دارند.

وی خاطرنشان کرد: برای کسانی که واجد شرایط بودند پیامک تایید فرستاده شده است تا برای تشکیل پرونده اقدام کنند.

وی با بیان اینکه به زودی برای افتتاح حساب به واجدین شرایط مسکن ملی تاریخ اعلام خواهد شد، گفت: در مرحله اول متقاضیان باید ۴۰میلیون تومان واریز کنند.

مدیر امور مسکن راه و شهرسازی گیلان اظهار کرد: بعد از اینکه میزان تشکیل پرونده ها نهایی شد میزان درصد خالی را برای متقاضیان جدید اعلام خواهیم کرد تا برای ثبت نام اقدام کنند.

علی نیا گفت: نتایج مشمولان متقاضیان دیگر که مربوط به شهرهای زیر ۱۰۰هزار نفر جمعیت بود به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعلام شده است.

Share