از هفته بیست و ششم رقابت‌های جام آزادگان؛

پیروزی خانگی سپیدرود رشت مقابل آرمان گهر سیرجان

از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان)، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و آرمان گهر سیرجان در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این بازی با نتیجه دو بر یک به سود میزبان به پایان رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان)، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و آرمان گهر سیرجان در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این بازی با نتیجه دو بر یک به سود میزبان به پایان رسید.

بهنام لایقی فر، محمود خمیسی، ابوالفضل قربانی، آرین نصیری نژاد (ساسان شیرمردی)، صادق صادقی، یاسر حاتم زاده (امیرحسین اسکندی)، هومن ربیع زاده، میثم کریمی، میلاد احمدی (ماهان سروی)، جواد آقایی پور، محمد شادکام برای سپیدرود به میدان رفتند.

گل‌های بازی را جواد آقایی‌پور در دقایق ۵۰ و ۶۹ برای سپیدرود رشت و اسماعیل کیانی در دقیقه ۹۲ برای آرمان گهر به ثمر رساندند.

به گزارش دیارمیرزا، ساعتی پیش از این دو بازی دو تیم بادران تهران و داماش گیلان در ورزشگاه غدیر تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان میزبان با نتیجه دو بر یک پیروز این مسابقه شد.

Share