نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در گسترش فرهنگ زیست محیطی انکار ناپذیر است

پیام خداحافظی مدیرکل سابق حفاظت محیط زیست گیلان

قربانعلی محمدپور، مدیرکل سابق حفاظت محیط زیست استان گیلان در پیامی از دست اندرکاران حوزه رسانه و خبرنگاران تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، قربانعلی محمدپور در پیامی از دست اندرکاران حوزه رسانه و خبرنگاران تقدیر کرد.

متن پیام به شرح زیر است.

بسمه تعالی

اصحاب محترم رسانه و خبرنگاران گرامی

با سلام و احترام

فرهنگ دینی و ملی ما احترام به عناصر طبیعت و محیط زیست را همواره مورد تکریم قرار داده است و در این میان نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در گسترش فرهنگ زیست محیطی و حفظ آن توسط نسل‌های امروز و فردا انکار ناپذیر است.

بدینوسیله مراتب سپاس خود را در دوران خدمت ۵۵ ماهه، از همکاری و زحمات صادقانه همه خبرگزاری‌ها، رسانه های مکتوب و مجازی و همچنین صداوسیمای مرکز گیلان بخاطر اطلاع رسانی، درج و انتشار اخبار حفاظت محیط زیست گیلان و همچنین اشاعه فرهنگ زیست محیطی و انذارهای به موقع به مسئولان امر اعلام می‌دارم.

بدون شک بخشی از دستاوردهای زیست محیطی استان گیلان در طول این چند سال، مدیون تلاش و مساعی خبرنگاران و اصحاب رسانه بوده است. ضمن پوزش و طلب حلالیت از همه این عزیزان بدلیل کوتاهی‌های احتمالی از سوی اینجانب، انتظار دارم مانند سالهای اخیر، همکاری خود را با این اداره‌کل و مدیریت جدید تداوم بخشیده و همچنان اندیشیدن درباره نشانه‌ها و نعمات الهی و انتقال مفاهیم زیست محیطی را در اذهان عمومی جاری نمائید.

برای یکایک شما سروران گرانقدر آرزوی سلامتی دارم  و امیدوارم در راه اعتلای فرهنگ میهن اسلامی عزیزمان بیش از پیش موفق و موید باشید.

و من الله التوفیق

قربانعلی محمدپور

Share