معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت خبر داد:

پوشش ۲۶ مورد حریق و حادثه توسط آتش‌نشانان شهر باران در ۲۴ ساعته گذشته

مومنی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته اقدامات لازم جهت امداد رسانی و اطفای آتش در ۲۶ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی به شهروندان توسط آتش نشانان و تیم های امداد و نجات ۱۴ ایستگاه آتش نشانی رشت صورت گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در ۲۴ ساعت گذشته اقدامات لازم جهت امداد رسانی و اطفای آتش در ۲۶ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی به شهروندان توسط آتش نشانان و تیم های امداد و نجات ۱۴ ایستگاه آتش نشانی رشت صورت گرفت.

شهرام مومنی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت در این باره گفت: ۲۶ مـورد عملیات آتش نشانان جهت پوشش ۱۸مورد آتش سوزی ضایعات، ۲ مـورد حریق منزل مسکونی، ۳ مورد رهایی افراد محبوس شد بعلت نقص در قفل درب منزل مسکونی و آسانسور و ۳ مورد خدمات ایمنی از دیگر عملیات‌های آتش نشانان بوده است.

مومنی در ادامه به حریق منازل مسکونی که اولی در ساعت ۲۱:۳۵ دقیقه سه شنبه ۲۷ اسفند ۹۸ رخ داد اشاره کرد و افزود: بعلت اتصالی در سیستم سیم کشی برق از ناحیه پشت بام بوده که در این حادثه ۳۵ آتش نشان بهمراه ۱۰ دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه اعزام شدند و حریق دوم در ساعت ۶:۵۵ صبح امروز چهارشنبه ۲۸ اسفند ۹۸ و در بلوار شهد انصاری – خیابان ارشاد و بعلت قرار دادن ظرف غذا بر روی اجاق گاز روشن و متصاعد شدن دود حاصل از آن رخ داده بود که که خوشبختانه در اسرع وقت آتش توسط آتش نشانان مهار شد.

مسکن مهر – مهر ۶
مجتمع ابریشم – جنب فاز یک
بلوار مدرس کوی استاد شهریار – ۱۸متری نوری
حمیدیان – گلستان ۴ – ستوده یک
گلسار – خیابان ۱۲۲
بلوار شمسی پور – سه راه شهید نظری
بلوار شمسی پور – خیابان بعثت – چهار راه ولیعصر
بلوار لاکان – روبروی باشگاه ادیب صابر
جنب ایستگاه ۳
بلوار شیون فومنی – سلیمانداراب
خیابان جمهوری – جنب مسجد امام رضا
خیابان لاکانی – خیابان عطا آفرین
بلوار شهید افتخاری – بلوار تند گویان
روبروی ایستگاه ۱۲
بلوار امام رضا (ع)- پل دارسازی
بلوار شهید بهشتی- میدان گاز
روبروی ایستگاه ۱۲
خیابان آیت ا.. رودباری – نبش کوچه جواد زاده

شایان ذکر است: سازمان آتش نشانی رشت هم اینک با ۱۴ ایستگاه آتش نشانی در حال خدمت رسانی به شهروندان است که با توجه به آماده باش تمامی آتش نشانان حاضر در شیفت کاری، ۱۶ افسر ارشد بطور شبانه روز در خدمت سازمان و شهروندان هستند که می بایست در تمامی رخداد های اعلام شده در محدوده ایستگاه های مربوطه سریعا به محل حوادث اعزام شوند.

Share