رئيس پليس راه گيلان خبر داد:

یک کشته و یک مجروح در تصادف محور صومعه‌سرا به فومن

سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه استان گیلان از جان باختن یک تن و مجروح شدن یک نفر بر اثر تصادف خودرو سواری سمند با خودرو پیکان وانت در محور «صومعه‌سرا به فومن» خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راه استان گیلان از جان باختن یک تن و مجروح شدن یک نفر بر اثر تصادف خودرو سواری سمند با خودرو پیکان وانت در محور «صومعه‌سرا به فومن» خبر داد.

سرهنگ حسین محمدپور با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور “صومعه‌سرا به فومن” روبروی دانشگاه پیام نور، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری سمند با یک دستگاه پیکان وانت برخورد کرده است.

وی بیان داشت: در این حادثه راننده پیکان وانت که مردی ۴۰ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد و سرنشین این خودرو مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ محمد‌پور تصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را انحراف به چپ سواری سمند اعلام کرده‌اند.

رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: انحراف به چپ و سبقت غیرمجاز از جمله تخلفات حادثه‌ساز بوده و موجب بسیاری از حوادث ترافیکی مرگبار است که با کمی صبر و حوصله در رانندگی می‌توان از وقوع این حوادث جلوگیری کرد.

Share