با اجرا و تهیه کنندگی محمدرضا محبی پخش می‌شود؛

ویژه برنامه نسیم آوا ایام نوروز هرشب روی آنتن شبکه نسیم

ویژه برنامه نوروزی نسیم آوا با اجرا و تهیه کنندگی محمدرضا محبی در کنداکتور پخش ویژه برنامه های نوروزی شبکه نسیم قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ویژه برنامه نوروزی نسیم آوا با اجرا و تهیه کنندگی محمدرضا محبی در کنداکتور پخش ویژه برنامه های نوروزی شبکه نسیم قرار گرفت و این برنامه پرمخاطب قرار است هرشب ساعت ۳۰ دقیقه بامداد به روی آنتن برود.

محمدرضا محبی مجری و تهیه کننده نسیم آوا با اعلام این خبر گفت: برنامه همانند قبل سبک و سیاق خودش را دارد. اما با توجه به حال و هوای نوروز امسال که بحث دید و بازدید نرفتن و در خانه ماندن و… مطرح است، تاکید ما روی این خواهد بود که فضای برنامه شاد و مفرح باشد و مردم ما در خانه ماندن را ادامه بدهند تا ان‌شاءلله این چرخه ابتلا به کرونا قطع شود. این تاکیدی است که جز مسئولیت‌های اجتماعی خودمان و وظیفه ذاتی رسانه است.

وی افزود: سعی کردیم ویژه برنامه نوروز را در فضایی خارج از فضای همیشگی برنامه ضبط کنیم و روی رنگ و لعاب کار تفاوت‌هایی را لحاظ کنیم. موضوعات مختلفی در برنامه خواهیم داشت و رویکرد ما در ایام نوروز این است که پلاتوهای مجری کوتاه‌تر بوده و بیشتر موسیقی پخش شود. قرار بود برنامه به صورت گفتگو محور با حضور خوانندگان تهیه شود که با توجه به شیوع کرونا این موضوع منتفی شد و امیدوارم بعد از حل مشکل کرونا با سبک جدید نسیم آوا همراه مخاطبان باشیم.

محبی در خصوص زمان پخش برنامه نیز گفت: برنامه در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد هرشب پخش می شود که زمان بسیار خوبی است و دقیقا بعد از برنامه‌ دورهمی پخش می‌شود و جزو ویژه برنامه های شبکه نسیم در ایام نوروز است.

مجری و تهیه کننده نسیم آوا در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: تلاش ما این است که در ویژه برنامه نوروز هم صحبت‌هایی مطرح شود که برای مردم مفید و جذاب باشد و هم موسیقی تصویرهایی که مردم به آن علاقمند هستند را تقدیم نگاه آنان کنیم. امیدوارم مجموع تلاش های گروه نسیم آوا مورد توجه بینندگان قرار گیرد.

Share