تمامی ادارات استان حداقل به مدت یک هفته تعطیل شوند

نامه اعضای هیات علمی و پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی گیلان خطاب به مردم گیلان و استانداری

از استانداری محترم گیلان نیز خواهانیم حداقل به مدت یک هفته اقدام به تعطیلی تمامی ادارات و جلوگیری از ورود مسافران به استان نمایند، که این امر به توجه به وضعیت استان و پیش بینی های آینده در مورد شیوع ویروس بسیار ضروری به نظر می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بیش از صد تن از اعضای هیات علمی و پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی گیلان خطاب به مردم گیلان و استانداری اعلام کردند: از حضور غیرضروری در خیابانها و اماکن اجتماعی جدا خودداری کنید. توصیه این است که تمامی ادارات استان حداقل به مدت یک هفته تعطیل شوند.

در متن بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف گیلان

چندی است با شیوع ویروس خطرناک کرونا و درگیری گسترده استانمان، این ویروس، علاوه بر آسیب جسمی و روحی، صدمات مالی فراوانی را نیز به دنبال داشته است. در راستای فرهنگ بالای مردم گیلان و با عنایت به لزوم ایجاد تدابیر پیشگیرانه جهت هشدار و آگاه سازی برای جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس، ما ” اساتید دانشگاه علوم پزشکی گیلان” از شما مردم شریف و با فرهنگ استان استدعا داریم که با عدم حضور غیر ضروری خود در خیابان ها و اماکن اجتماعی از انتشار بیشتر بیماری و اتفاقات محتمل فاجعه بار، جلوگیری نمایید.

از استانداری محترم گیلان نیز خواهانیم حداقل به مدت یک هفته اقدام به تعطیلی تمامی ادارات و جلوگیری از ورود مسافران به استان نمایند، که این امر به توجه به وضعیت استان و پیش بینی های آینده در مورد شیوع ویروس بسیار ضروری به نظر می رسد. اساتید دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور مستمر در خط مقدم مبارزه با این بیماری، تمام تلاش و ظرفیت خود را در جهت ریشه کنی آن و بهبودی کامل بیماران مبتلا به کار خواهند گرفت تا ان شاءا… با استعانت از خداوند متعال، پشتیبانی مسئولین و همکاری همه جانبه مردم، سالی همراه با سلامت و آرامش را پیش رو داشته باشیم.

اساتید دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان

Share