مسئول سازمان بسیج فرهنگیان گیلان؛

موسسه علمی آموزشی رزمندگان گیلان به کمک دانش آموزان گیلانی خواهد آمد

موسسه علمی آموزشی رزمندگان گیلان با همکاری آموزش و پرورش و مدیران مدارس، از طریق برگزاری کلاسهای آنلاین با استفاده ظرفیت سامانه وب کنفراس و ایجاد کلاس بنام معلم مربوطه مدارس منتخب با اولویت در محلات کم برخوردار، درسراسر استان به کمک دانش آموزان عزیز گیلانی خواهد آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ پاسدار حسن حبیبی در جلسه هماهنگی بسیج فرهنگیان با مدیران آموزش وپرورش استان گیلان گفت: با انسجام و وحدت مردم مثل ایام دفاع مقدس، سیل و بحران های دیگر،بحران کرونا را مدیریت خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان گیلان افزود: امروز کسانیکه اخلاق اجتماعی و انسانی دارند باید در این شرایط با مردم همدردی کنند، نباید برطبل نا امیدی و بی اعتمادی بکوبند.

حبیبی یادآور شد: متاسفانه رسانه های خارجی به شدت با تولید محتوا و انتشار آن از طریق شبکه های اجتماعی، یاس و ناامیدی را به جامعه و مردم تزریق می‎کنند، بنابراین شبکه های ملی باید بیشتر درمیدان باشند.

وی با بیان اینکه سپاه خود را مخاطب همه حوادث می داند و در شرایط این چنینی منتظر دستورالعمل و ابلاغ نمی ماند، افزود: امروز بسیجیان عزیز و سپاهیان از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا، در کنار سفیدپوشان سلامت و کادر درمان بطور شبانه روزی در حال خدمت رسانی اند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان گیلان اظهار داشت: موسسه علمی آموزشی رزمندگان گیلان با توجه به سوابق درخشانش در ایام سخت دفاع مقدس در علم آموزی رزمندگان و ایثارگران با همکاری آموزش و پرورش و مدیران مدارس، از طریق برگزاری کلاسهای آنلاین با استفاده ظرفیت سامانه وب کنفراس و ایجاد کلاس بنام معلم مربوطه مدارس منتخب با اولویت در محلات کم برخوردار، در سراسر استان به کمک دانش آموزان عزیز گیلانی خواهد آمد.

گفتنی است درگامهای بعدی این موسسه همزمان ظرفیت آموزش ده هزارنفری دانش آموزان را هم فراهم می‌کند.

Share