جعفرزاده ایمن‌آبادی در بیانیه‌ای مطرح کرد:

من و سایر همفکرانمان را ناجوانمردانه از قطار مجلس پیاده کردند اما نمی‌توانند از قطار انقلاب پیاده کنند

جعفرزاده ایمن‌آبادی تأکید کرد: ایجاد مجلس یکدست و بدون اراده موجب خسران کشور است مجلس باید دارای تضارب آرا و افکار باشد. من و سایر همفکرانمان را که ناجوانمردانه از قطار مجلس پیاده کردند نمی توانند از قطار انقلاب پیاده کنند، من سرباز بدون اجر و مواجب ایران عزیزم بوده و هستم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، غلامعلی جعفرزاده‌ ایمن‌آبادی، نماینده مردم رشت در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه‌ای به ردصلاحیت خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.

وی در این بیانیه نوشت:

همانطوریکه همگان مطلع هستند اینجانب که بیش از هفتاد درصد سلامتی ام را برای حفظ نظام و وطن عزیزم ایران اسلامی تقدیم نموده بودم با دو بند غیر مرتبط و ناچسب و ظالمانه عدم التزام به اسلام و انقلاب از گردونه انتخابات مجلس یازدم حذف شدم این در حالی است که در هیچ محکمه عادلانه ای محاکمه نشدم و بیشتر تصمیم گیرندگان در رابطه با صلاحیت اینجانب و سایرین، افرادی هستند که حتی یک شب در این چهل و یک سال گذشته بی خوابی برای انقلاب و شهدا نکشیده و بعضاً تمام عمر و تحصیلاتشان در انگلیس و غرب بوده و نتیجه تصمیمشان حذف بهترین فرزندان انقلاب و یاران و دلسوزان این کشور بود بنده دو دوره نهم و دهم مجلس با افتخار نوکر مردم بودم جرم من آزادگی و حُریت و دفاع از حقوق مردم بود ‌و به صراحت به من در نشست ها و بازجویی ها گفتند که زیاد حرف میزنم ! من هیچگاه بر خلاف منویات رهبری و مصالح ملت اقدام نکردم اما صاحب فکر و اندیشه بودم و به اصلاحات و اعتدال اعتقاد داشتم که ظاهراً در این کشور داشتن فکر و عقل جرم است و سند آن تایید آدم هایی با پرونده های پر از فساد اقتصادی و مالی و اخلاقی و بعضا دچار اختلات روانی است (البته منظور تمام تایید شدگان نیست) که نوع تبلیغات و سخنرانی هایشان و مطالبی که بیان می داشتند مورد مضحکه فضای مجازی و زنگ تفریح مردم در این دوران تبلیغات بود. ایجاد مجلس یکدست و بدون اراده موجب خسران کشور است مجلس باید دارای تضارب آرا و افکار باشد. من و سایر همفکرانمان را که ناجوانمردانه از قطار مجلس پیاده کردند نمی توانند از قطار انقلاب پیاده کنند، من سرباز بدون اجر و مواجب ایران عزیزم بوده و هستم و هر جایی که دستم برسد برای نوکری این مردم مظلوم در ابتدای صف خدمتگزاری خواهم بود.

ولی آموزش بدی به نمایندگان تازه وارد داده شد مبنی بر این که قانون اساسی در نظارت استصوابی جایگاهی ندارد و مواظب نطق ها و حرفهای خود باشند و نماینده مجلسی که مرتب بترسد تا مبادا حرفی که میزند سندی برای بررسی صلاحیتش شود او هیچگاه نمی تواند خدمتگزار و مدافع خوبی برای ملت و مردم باشد اشکال آن است که بلافاصله بعد از رد ظالمانه، در رسانه ها بر چسب فساد اقتصادی زدند و بعبارتی بلافاصله ترور شخصیت هم کردند بیاد دارم در همان ابتدا به نزد یکی از نماینده های شاخص و معروف رد شده از صلاحیت کذایی رسیدم و درخواست نمودم نامه ای به رییس قوه قضاییه نوشته و درخواست نماییم که پرونده مان خارج از نوبت و با قید فوریت رسیدگی و شورای نگهبان هر مدرکی دارد به شعبه مربوطه در قوه قضاییه ارایه نماید که دوستان یا به مزاح یا به جد موافقت ننمودند و گفتند بالاخره برای ما پرونده ای ساخته می شود که اتفاقا اینچنین شد و هر کس هم که قصد ورود و کمک به این تعداد از داوطلبین و ازجمله بنده را داشتند با اتهامات واهی و دروغین ترساندند و با آبرویمان بازی کردند اتهامات دروغینی که در هیچ محکمه ای به اثبات نرسید و هیچ سندی برای آن موجود نیست و بعضا گزارشات به اصطلاح بدون نام و نشان بود که عمدتا توسط تیم رقبا تهیه شده بود که منبعد بیشتر هم خواهد شد . و چون مورد اقبال شورای نگهبان قرار گرفت از این پس به نوعی فرهنگ سازی نیز شده است. خلاصه نتیجه حذف فرزندان انقلاب از مجلس بود و احتمال زیاد یک مجلس رفاقتی ! و یکدست ! بوجود خواهد آمد و خالی کردن مجلس از نخبگان و دلسوزان خود مانع از پیشرفت کشور خواهد شد و اگر انتخابات یک رفراندوم است چه خوب بود رد صلاحیت شدگان استصوابی را به رای مردم می گذاشتند تا مردم اظهار نظر کنند آنموقع می دید که چقدر نظر تصمیم گیرندگان و قیومین با نظر مردم متفاوت است!

علیرغم اینکه در صبح سه شنبه بیست و‌ نهم بهمن ماه به بنده تلفنی از سوی یکی از مقامات عالی کشور اعلام و توصیه شد که حتی جهت اخذ تاییدیه ورود به انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ام حضور یابم ولی ظاهرا اراده افرادی که بدنبال سردی انتخابات و حضور حداقلی مردم بودند بیشتر از اراده ملت و حاکمیت بود و هیچگاه تاییدیه بنده و تعدادی داوطلب مظلوم بی گناه صادر نشد. در پایان شخصا کماکان دموکراسی و صندوق رای را راه حل نهایی نجات کشور می دانم که البته این وعده انقلاب بود ! با همه تلخ کامی ها و بی مهری ها هیچوقت از راهی که رفتم پشیمان نیستم و مشخصا بنده به مدال جانبازی ام افتخار میکنم و ویلچرم بایدضامن من در آخرتم باشد توصیه اینجانب به همه دوستداران وطن عزیزمان ایران، حفظ انقلاب و نظام و پاسداری از خون شهداست و اطاعت از فرامین رهبری و وصایا و توصیه های امام راحل (ره) است.

فعلا تنها راه از صندوق های رای با همه تنگناهای موجود می گذرد و نباید دلسرد شد اصلاحات تدریجی و با حوصله و پرهیز از اقدامات احساسی و عجولانه و به شیوه اعتدالی و با حفظ اصول ارزش ها تنها راه نجات کشور است بنابراین به همه دلسوختگان و مردم متعهد و وطن پرست توصیه میکنم در روز انتخابات (دوم اسفند) در پای صندوق های رای حاضر شده و با رای خود به داوطلبین موجود به شهدا لبیک گفته و دشمنان را ناامید کنند تا ان شاالله در پناه آقا امام زمان (عجل الله) بزودی زود کشوری در تراز آنچه شایسته آن است داشته باشیم. بنده از هیچ لیست و فردی حمایت نکرده و نخواهم کرد و انتخاب را بعهده ملت فهیم خواهم گذاشت و حتما تلاش خواهم کرد در ابتدای صبح دوم اسفند جز اولین نفراتی باشم که در پای صندوق رای حاضر شوم و رای ام را به داخل صندوق بیاندازم و از همه عزیزان و همراهان که در این مدت سختی های فراوان کشیده و جوانمردانه و خالصانه و مقتدرانه ایستادند و وفاداری کرده و اقدام دشمن شاد کن نکردند و همراهی با نظام و قانون نمودند نهایت قدردانی را دارم و بزرگترین نعمت این دوران شناخت واقعی از چنین دوستان و یاران وفاداری بود که در سخت ترین دوران مرا تنها نگذاشتند و در کنارم بودند و همیشه دعا گویشان خواهم بود و همه کسانی که بیرحمانه بی تقوایی کرده و از نجابت ما نهایت سوء استفاده را کرده و از زدن هیچگونه تهمت و افترایی ابایی نداشتند و نقش دلال انتخاباتی سایر کاندیداها را بازی کردند را حلال میکنم و گناهشان را به دستگاه باری تعالی می سپارم امید است همانند اوایل انقلاب همه دلسوزان به وطن و معتقدین به قانون اساسی در زیر چتر بزرگ رهبری گرد هم آمده تا کشوری در خور شان خون شهید سلیمانی ها و ۲۳۰ هزار شهید گلگون کفن و بالغ بر نیم میلیون نفر ایثارگر عزیز ساخته شود. ان شاالله

و من الله التوفیق
غلاملی جعفرزاده ایمن آبادی
نماینده دوره های نهم و دهم مجلس
اول اسفند ۱۳۹۸

Share