نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان اعلام کرد:

مراکز درمانی ویژه ارائه خدمات به بیماران کرونایی در استان گیلان مشخص شدند

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان گفت: بسیاری از مراکز درمانی گیلان هم‌اکنون آماده ارائه خدمات به بیماران کرونا است و سایر مراکز نیز به‌زودی فعال می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهدی شادنوش با اشاره به اینکه همه مراکز بهداشتی و درمانی استان گیلان از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ بعدازظهر پذیرای مراجعه کنندگان خواهند بود، اظهار کرد: شهر رشت به پنج مرکز منطقه تقسیم شده و برای هر منطقه یک مرکز درمانی برای ارائه خدمات مربوط به کرونا تعیین شده است.

وی با بیان اینکه مراکز پیش بینی شده در شهر رشت نیز از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می‌دهند، گفت: مراکز جامع سلامت شبانه روزی در خمام، سنگر، لشت نشا، کوچصفهان و امام زاده هاشم نیز به افراد دارای علائم خدمات ارائه می‌دهند.

نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در گیلان در ادامه با اشاره به اینکه دیگر مراکز درمانی استان نیز از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۴:۳۰ بعد از ظهر به مردم خدمات مرتبط با این ویروس ارائه می‌کنند، افزود: سه مرکز معین در شهرستان‌های تالش، لاهیجان و آستارا نیز از فردا به ارائه خدمت می پردازنند.

وی با بیان اینکه مردم برای دریافت خدمات می‌توانند از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب به این مراکز مراجعه کنند، تصریح کرد: در تالش مرکز پشت شبکه بهداشت، در لاهیجان مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره ۲ مستقر در بیمارستان ۲۲ آبان و در آستارا مرکز خدمات جامع سلامت شهید محمد زاده برای ارائه خدمات در این زمینه تعیین شده‌اند.

نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در گیلان همچنین یادآور شد: برای تأمین دارو نیز در تالش داروخانه شبانه روزی اسماعیلی، در لاهیجان داروخانه لطیفی و در آستارا نیز داروخانه شبانه روزی حریری داروهای لازم را ارائه می‌دهند.

شادنوش در ادامه با اشاره به اینکه افراد دارای علائم ابتدا در این مراکز توسط پزشکان بررسی می‌شوند، گفت: در صورت نیاز به بستری شدن، فرد به بیمارستان‌های در نظر گرفته در استان ارجاع خواهد شد.

Share