فرماندار بندرانزلی اعلام کرد:

مراکز اقامتی انزلی از پذیرش مسافران شهرهای آلوده خودداری کنند | اقامه نماز جمعه این هفته لغو شد

حیدری‌آزاد گفت: اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مکلف است به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت عموم مردم، به جامعه هتلداران و مراکز اقامتی ابلاغ نماید از پذیرش مسافران شهرهایی که ویروس کرونا در آنها شیوع پیدا کرده مانند قم، مشهد، تهران تا اطلاع ثانوی جدا خودداری نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسماعیل حیدری‌آزاد، فرماندار بندرانزلی اعلام کرد: اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مکلف است به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت عموم مردم، به جامعه هتلداران و مراکز اقامتی ابلاغ نماید از پذیرش مسافران شهرهایی که ویروس کرونا در آنها شیوع پیدا کرده مانند قم، مشهد، تهران تا اطلاع ثانوی جدا خودداری نمایند.

وی ادامه داد: نظارت بر اجرای این مصوبه بر عهده شخص رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است و قطعا در صورت نیاز، فرماندهی محترم نیروی انتظامی با هماهنگی با دادستان محترم وارد عمل خواهد شد.

حیدری‌آزاد همچنین گفت: با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا، برابر مصوبات جلسه مشترک شورای تامین، شورای سلامت، مدیریت بحران شهرستان، موافقت امام جمعه محترم و فهیم شهرستان حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب حاج آقای شمس‌الدین در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اقامه نماز جمعه شهرستان تا اطلاع ثانوی لغو می‌گردد.

Share