فرمانده سپاه قدس گیلان تأکید کرد:

مجلس قوی به انقلاب عزت می‌دهد | نسل‌های آینده شاهد امدادهای الهی خواهند بود

فرمانده سپاه قدس گیلان انتخابات پیش رو را موجب جهت انقلاب دانست و گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، مجلس قوی به انقلاب عزت می‌دهد و لذا باید انتخاب درست داشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، سردار محمد عبدالله‌پور در هفتمین جشنواره استانی «اسوه های صبر و مقاومت» و نخستین گردهمایی ۳۴۰ زن گیلانی رزمنده که در دانشکده پرستاری و پیراپزشکی لنگرود برگزار شد، با بیان اینکه کار برای رضای خدا اجر دارد، اظهار کرد: شهدا و ایثارگران کار برای رضای خدا را به معنای واقعی درک کردند و در این مسیر استقامت ورزیدند.

وی استقامت در راه رضای خدا را سخت تر از انجام کار برای رضای خدا دانست و افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی به کار برای رضای خدا ایمان داشت و معتقد بود اگر برای خدا کار کنیم، خدا به ما کمک خواهد کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تلاش دشمنان برای مقابله با انقلاب در آغازین روزهای پیروزی، عنوان کرد: منافقین روزانه دست به ترور صدها نفر می زدند و مسئولان دچار اختلاف شده بودند لذا در چنین شرایطی صدام با حمایت آمریکا علیه ایران اقدام و جنگ را آغاز کرد، اما امام خمینی(ره) این انقلاب را برای خدا انجام داده بود و خدا را تنها پشتیبان انقلاب می‌دانست.

عبدالله‌پور با بیان اینکه در عملیات بیت المقدس ۱۹ هزار اسیر عراقی گرفتیم، گفت: سربازانی که با انقلاب امام در جنگ بودند بعدها سپاه بدر را تشکیل دادند و ۴۴۰ شهید تقدیم راه امام و انقلاب امام کردند.

وی با اشاره به پیروزی ایران در جنگ تحمیلی و نابودی صدام، تصریح کرد:‌ آمریکا با همکاری انگلیس و رژیم صهیونیستی داعش را ایجاد کرد تا انقلاب اسلامی را نابود کند لذا داعش سوریه و بخش‌هایی از عراق را به تصرف خود درآورد، اما با فتوای مرجعیت عراق و سازماندهی سپاه بدر یک میلیون و ۷۰۰ هزار عراقی به جنگ با داعش رفتند و اجازه ندادند به حریم اهل بیت(ع) آسیب وارد شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کاخ‌های صدام تبدیل به سفارتخانه کشورها شده است، خاطرنشان کرد: سفارت ایران در منطقه سبز مملو از تصاویر معمار کبیر انقلاب است و بنا به تعبیر حاج قاسم، کاخ صدام به تصرف امام خمینی(ره) درآمده است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی برای رضای خدا همه سختی‌ها را هم در دوران دفاع مقدس و هم در جبهه مقاومت به جان خرید، یادآور شد: با توجه به ویژگی‌های بیان شده در قرآن درباره یوم‌الله، امت‌ها و ملت‌های مجاهد هر دهه شاهد یک یومالله خواهند بود، اما حاج قاسم طی یک هفته دو یوم‌الله خلق کرد.

عبدالله‌پور تشییع پیکر سردار سلیمانی با حضور ۲۵ میلیونی را نخستین یوم‌الله دانست و اضافه کرد: بعد از جنگ جهانی دوم کشوری جرات نکرده بود به سمت پایگاه‌های نظامی آمریکا شلیک کند، اما جمهوری اسلامی چنان ضربه‌ای به آمریکا وارد کرد که تا سال‌ها در یاد آنان باقی خواهد ماند.

وی ترامپ را یک قمارباز حرفه‌ای دانست که بزرگترین قمار خود را در ترور حاج قاسم انجام داد و گفت: نامه ترامپ به ایران بعد از ترور سردار سلیمانی بسیار بی‌ادبانه و تهدیدآمیز بود لذا سپاه پاسداران تصمیم گرفت به آمریکا سیلی بزند و لذا پایگاه التاجی را انتخاب کرد، اما بنا به گفته نیروی هوافضای سپاه بمباران التاجی امکان آسیب وارد کردن به خانه‌های مردم عراق را داشت و لذا پایگاه عین‌الاسد را بمباران کردیم. خواست خدا بود که آمریکایی‌ها همه تجهیزات و نیروهای خود را به عین‌الاسد برده بودند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تمام معجزات و امدادهای الهی هشت سال دفاع مقدس را در حمله به عین‌الاسد شاهد بودیم، خاطرنشان کرد: بنا به دلایل مختلف به دنبال گرفتن تلفات انسانی از دشمن نبودیم و مقرر شد تجهیزات راداری آمریکا جهت جلوگیری از اقدام علیه ایران را بزنیم، زیرا جنگ امروز جنگ الکترونیک است و دشمن بسیاری از هدف‌های خود را به صورت راداری انتخاب می‌کند.

وی با اشاره به اقدام جنگنده‌های آمریکایی برای پاسخ متقابل به ایران بعد از بمباران عین‌الاسد، اظهار کرد:‌ طی هفت دقیقه هدایت کلیه هواپیماهای دشمن را با جنگ الکترونیک به دست گرفتیم و آنان را مجبور به خروج از منطقه کردیم و دشمن دریافت توانایی مقابله با ایران را ندارد.

عبدالله‌پور با تاکید بر لزوم استقامت در راه خدا، یادآور شد: اگر امروز استقامت کنیم، نسل‌های آینده شاهد امدادهای الهی خواهند بود و به زودی انقلاب ما نظام سلطه را متلاشی خواهد کرد. مادران و همسران و خواهران و دختران شهدا و بانوان رزمنده و ایثارگر ۴۱ سال پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستادگی کرده‌اند و لذا این انقلاب ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه قدس گیلان راز ماندگاری انقلاب را در مشارکت مردم در همه صحنه‌ها به ویژه انتخابات دانست و عنوان کرد:‌ دشمن هنوز نتوانسته خللی در حضور همه‌جانبه مردم پای ارزش‌های انقلاب وارد کند و لذا در روزهای منتهی به انتخابات با توطئه دشمنان جهت ناامید کردن مردم از رفتن پای صندوق‌های رای مواجه هستیم، اما این ملت بصیرت دارد و دشمن را می‌شناسد.

وی انتخابات پیش رو را موجب جهش انقلاب دانست و گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، مجلس قوی به انقلاب عزت می‌دهد و لذا باید انتخاب درست داشته باشیم و یک نماینده شجاع و انقلابی انتخاب کنیم که دنبال منافع شخصی و حزبی نباشد و محرومان را از یاد نبرد.

Share