از بازار طلا و ارز چه خبر!؟

قیمت طلا، دلار، سکه و ارز در بازار امروز ۹۸/۱۲/۱۴

هم اکنون در بازار آزاد قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۰۲ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۵ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان و قیمت دلار ۱۵ هزار و ۴۳۰ تومان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۵ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان و طرح قدیم ۵ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان است.

ضمن آنکه قیمت نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۷۶۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۶۰ هزار تومان تعیین شده و به فروش می رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۶۰۲ هزار و ۱۰۰ تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار ۷۹۸ هزار و ۵۰۰ تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۵۹۲ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۶۴۳ دلار معامله می‌شود.

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت دلار ۱۵ هزار و ۴۳۰ تومان، درهم امارات ۴ هزار و ۲۱۰ تومان، یورو  ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۵ هزار و ۳۸۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۵  هزار و ۲۸۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۶ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان است.

Share