مدیر خدمات شهری شهرداری رشت خبر داد:

ضدعفونی و گندزدایی محلات و خیابان های شهر رشت

مدیر خدمات شهری شهرداری رشت از پاکسازی هر روزه محلات شهر رشت خبر داد و اظهار داشت؛ با توجه به نزدیک شدن به پایان سال این حوزه با ایجاد هماهنگی های لازم با مناطق پنج گانه و سازمان مدیریت پسماند اقدام به پاکسازی محلات مخصوصا محلات کم برخوردار خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حامد بشر دانش، مدیر خدمات شهری شهرداری رشت از پاکسازی هر روزه محلات شهر رشت خبر داد و اظهار داشت؛ با توجه به نزدیک شدن به پایان سال این حوزه با ایجاد هماهنگی های لازم با مناطق پنج گانه و سازمان مدیریت پسماند اقدام به پاکسازی محلات مخصوصا محلات کم برخوردار خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه از اردیبهشت امسال تاکنون پاکسازی محلات به صورت هفتگی در روزهای جمعه انجام می شد گفت؛ با توجه به حساسیت های موجود و همچنین اهمیت جان و سلامت شهروندان این طرح به صورت روزانه و در دو شیفت صبح و عصر انجام خواهد شد.

بشر دانش همچنین ضدعفونی و گندزدایی محلات و معابر و خیابان های شهر رشت را از دیگر اقدامات این حوزه در این ایام عنوان کرد و گفت: در همین خصوص از شهروندان محترم تقاضا داریم مثل همیشه این حوزه را در عرصه خدمت رسانی هر چه بهتر یاری کنند و از حضور در ساعاتی که ضد عفونی انجام می شود، در سطح شهر اجتناب نمایند تا شاهد شهری سالم باشیم.

Share