به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا صورت گرفت؛

ضدعفونی کردن معابر و بازار ساحلی آستارا توسط لشکر ۱۶ سپاه قدس گیلان+ تصاویر

خیابان‌ها، معابر و بازار ساحلی شهرستان آستارا برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، توسط نیروهای لشکر ۱۶ سپاه قدس استان گیلان با همکاری شهرداری بندر آستارا ضدعفونی و گندزدایی شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، خیابان‌ها، معابر و بازار ساحلی شهرستان آستارا برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، توسط نیروهای لشکر ۱۶ سپاه قدس استان گیلان با همکاری شهرداری بندر آستارا ضدعفونی و گندزدایی شد.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان آستارا امروز پنجشنبه(۱۵ اسفند) اظهار کرد: هشت نفر از نیروهای لشکر ۱۶ سپاه قدس گیلان در کنار پنج نفر از نیروهای سپاه ناحیه آستارا در کار ضدعفونی شهر مشارکت کردند.

سرهنگ فردین عباس زاده بیان کرد: بازار بزرگ ساحلی آستارا به جهت تردد شهروندان و گردشگران، از نقاط حساس این شهرستان بوده و هیات امنای این بازار خواستار ضدعفونی شدن آن مکان بودند و امروز بازار بخاطر کار گندزدایی تعطیل شد.

وی اضافه کرد: خدمت‌ رسانی به مردم در شرایط ویژه از وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و به نیروهای حاضر در این طرح آموزش‌های لازم از طریق کارشناسان کشوری داده شده است و همه با رعایت کامل بهداشت خدمت‌ رسانی می‌کنند.

عباس زاده همچنین با ابراز امیدواری بر مقابله با بیماری کرونا گفت: با کمک و مساعدت همه نهادها و ارگان ها به زودی این بیماری در استان گیلان ریشه کن خواهد شد و در این راستا سپاه قدس گیلان و آستارا از هیچ نوع همکاری دریغ نمی کنند.

به گزارش دیارمیرزا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

 

Share