رئیس سازمان صمت گیلان تأکید کرد:

صنوف متمرد از محدویت‌کاری در گیلان پلمپ می‌شوند | پلمپ بیش از ۱۹۷ واحد صنفی در گیلان

فرهاد دلق‌پوش گفت: تاکنون بیش از ۱۹۷ واحد صنفی در رشت و سایر شهرستان‌های گیلان به دلیل تمرد از ضوابط وضع شده در کمیته پیشگیری از ویروس کرونا با همکاری و هماهنگی اداره اماکن و اتاق اصناف پلمپ شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرهاد دلق‌پوش از برخورد با واحدهای صنفی بی‌اعتنا به محدودیت ساعات کاری خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۱۹۷ واحد صنفی در رشت و سایر شهرستان‌های گیلان به دلیل تمرد از ضوابط وضع شده در کمیته پیشگیری از ویروس کرونا با همکاری و هماهنگی اداره اماکن و اتاق اصناف پلمپ شده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به هشدارهای قبلی به اصناف و بازاریان با همکاری اتاق های اصناف و اتحادیه مربوطه، تاکید کرد: حاضر به تعطیلی حتی یک واحد صنفی و تجاری نیستیم ولی علیرغم میل باطنی، در شرایط حساسی که با سلامتی و حیات مردم وابستگی دارد، همگی موظف به مراعات هستیم.

وی ادامه داد: آرایشگاههای مردانه و زنانه یکی از مراکز بسیار حساس در امر انتقال ویروس کرونا بوده بنحوی که اگر متصدیان این واحدها نسبت به انجام امورات بهداشتی محوله اقدام ننمایند، موجبات شیوع بیشتر ویروس کرونا را در بر خواهد داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان خاطر نشان کرد: ضمن بازرسی و گشت مشترک مدنظر است با همکاری اتاق اصناف و هیات مدیره اتحادیه های ذیربط با اطلاع رسانی مجدد و هشدارهای لازم به اعضای تحت پوشش توسط پیامک، حتما نسبت به رعایت ضوابط و ساعت فعالیت اعلامی از سوی اتاق اصناف اقدام نموده و با متمردین طبق قانون برخورد می گردد.

Share