سرپرست اداره کل تامین اجتماعی گیلان خبر داد:

شعب تامین اجتماعی گیلان در تعطیلات نوروز فعال هستند

محمد موافق اظهار داشت: تمامی واحدهای تابعه تامین اجتماعی گیلان بمنظور ارائه خدمات مربوط به صدور و تمدید دفترچه های درمانی در تعطیلات نوروز هم دارای شیفت کاری هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تمامی واحدهای تابعه تامین اجتماعی گیلان بمنظور ارائه خدمات مربوط به صدور و تمدید دفترچه های درمانی در تعطیلات نوروز هم دارای شیفت کاری هستند.

محمد موافق، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی گیلان با اعلام این خبر افزود: بمنظور رفاه حال شهروندان و مخاطبین سازمان بویژه در برهه کنونی و شرایط خاص حاکم ناشی از شیوع ویروس کرونا و احتمال بیماری و ابتلای افراد، تمامی واحدهای تابعه تامین اجتماعی گیلان براساس برنامه ریزی صورت گرفته در ایام تعطیلات نوروز (روزهای دوم، سوم، چهارم و دوازدهم فروردین) فعال هستند و با شیفت کاری توسط همکاران ارائه خدمات در حوزه صدور و تمدید دفترچه های درمانی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه طرح کشیک نوروزی هرساله توسط سازمان تامین اجتماعی با محور خدمت رسانی به مسافران و شرکای اجتماعی در دستور کار است، افزود: با توجه به ممنوعیت سفرهای نوروزی، این مهم در نوروز سال ۹۹ با رویکردی متفاوت و بمنظور پوشش احتمالی نیازهای شهروندان به استفاده از دفترچه های درمانی همچنان در اولویت کاری است و تمهیدات اولیه برای آن اتخاذ گردیده است.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی گیلان خاطرنشان ساخت: حسب هماهنگی های انجام شده، این برنامه در شهرهای رشت، لاهیجان، بندرانزلی، لنگرود، رودسر، صومعه‌سرا، تالش، آستارا با همکاری کارگزاری های رسمی صورت می گیرد و بیمه شدگان و مستمری بگیران گرامی می توانند به این مراکز جهت دریافت خدمات مربوط به دفترچه های درمانی مراجعه کنند.

Share