جمشید بائوج لاهوتی بازنشسته شد

سرپرست آموزش و پرورش لنگرود منصوب و معارفه شد

در حکمی از سوی نادر جهان‌آرای، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، مجید فاریابی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش لنگرود منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در حکمی از سوی نادر جهان‌آرای، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، مجید فاریابی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش لنگرود منصوب شد.

جمیل عباسی غریب معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در مراسم معارفه سرپرست جدید آموزش و پرورش لنگرود با اشاره به وضعیت کنونی جامعه و نگرانی ها از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت:امیدواریم همه جامعه مسائل بهداشتی  را رعایت کنند تا هرچه زود تر این ویروس مهلک از جامعه ما ریشه کن شود.

وی افزود: نقش آموزش و پرورش با وجود تعطیلی مدارس بسیار پرنگ تر شده است و همکاران با عشق و ایثار در فضای مجازی مشغول به تدریس و روشن نگه داشتن چراغ آموزش هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان با قدردانی از زحمات جمشید بائوج لاهوتی در دوران مسئولیت که به افتخار بازنشستگی نائل شد، برای مجید فاریابی سرپرست جدید آموزش و پرورش لنگرود آرزوی موفقیت کرد.

مجید فاریابی، سرپرست جدید آموزش و پرورش لنگرود، ریاست اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی و ریاست اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش  وپرورش استان گیلان را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است جمشید بائوج لاهوتی از سال۹۲ تا ۹۸ مدیریت آموزش و پرورش لنگرود را برعهده داشت.

Share