فرماندار املش در بازدید کارخانه تولید ماسک آیریک رانکوه:

روزانه ۲ هزار ماسک برای نیاز شهروندان در املش تولید می‌شود

رنجبر گفت: باوجود تحریم‌های موجود و نبود کارخانه تولید ماسک در شهرستان اما با حرکت جهادی و پشتیبانی مسئولان شهرستان و تدابیر لازم مدیریت کارخانه آیریک، مواد اولیه لازم برای تولید انبوه ماسک در کارخانه فراهم‌شده و روزانه ۲ هزار ماسک برای مرتفع کردن نیاز شهروندان در شهرستان تولید می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صبح امروز فرماندار شهرستان املش به همراه فرمانده سپاه از کارخانه تولید ماسک آیریک رانکوه در این شهرستان بازدید بعمل آورد. ‎

در حاشیه این بازدید محمد رنجبر، فرماندار شهرستان املش ضمن تقدیر و خسته نباشید از کارکنان واحد تولیدی آیریک، اظهار داشت: همه باید رعایت مسائل بهداشتی را مورد توجه قرار دهند تا بتوانیم با ویروس کرونا مقابله کنیم.

رنجبر در حاشیه بازدید از تنها کارخانه تولید ماسک در شهرک صنعتی رانکوه اظهار داشت: در راستای برقراری آرامش و امنیت خاطر شهروندان تمام بسترهای لازم اقلام پزشکی برای پیشگیری از کرونا ویروس در شهرستان در حال فراهم شدن است و جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

وی عنوان کرد: باوجود تحریم‌های موجود و نبود کارخانه تولید ماسک در شهرستان اما با حرکت جهادی و پشتیبانی مسئولان شهرستان و تدابیر لازم مدیریت کارخانه آیریک، مواد اولیه لازم برای تولید انبوه ماسک در کارخانه فراهم‌شده و روزانه ۲ هزار ماسک برای مرتفع کردن نیاز شهروندان در شهرستان تولید می‌شود.

رنجبر با تشکر از مردم برای همکاری برای برون‌رفت از شرایط کنونی افزود: در کنار تمام مسئولان شهرستان اما نقش اصلی مراقبت و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بر عهده شهروندان بوده که با مشارکت و همکاری خود از تردد غیرضروری در سطح شهر و حضور در مکان‌های عمومی خودداری کرده و به‌طور قطع به‌زودی شاهد ریشه‌کن شدن این ویروس از سطح کشور و سلامتی تک تک شهروندان خواهیم بود.

Share