اعمال محدودیت در ورودی ها و خروجی های استان‌های درگیر با بیماری کرونا

ربیعی: مدیریت شرایط دو هفته آینده به همکاری مردم نیازمند است

سخنگوی دولت تاکید کرد: در یکی دو هفته آتی شرایطی خواهیم داشت که همکاری و همیاری مردم در عمل به توصیه‌های مسئولین امر [درباره کرونا] بسیار ضروری و موثر خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا «علی ربیعی» عصر جمعه در رشته توئیتری خود نوشت: امروز از اول صبح ستادملی مبارزه باکرونا با حضور دکتر جهانگیری تشکیل شد. خوشبختانه گزارش‌ها حاکی از افزایش حداکثری هماهنگی‌ها و تسلط بر شرایط است و می توان امیدوار بود با همکاری مردم بتوانیم این شرایط را پشت‌سر بگذاریم.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: در خصوص وضعیت مدارس‌کشور، تامین هرچه سریع‌تر اقلام بهداشتی، وضعیت ساعات‌کاری از جمله افراد با بیماری‌های پر خطر، اعمال محدودیت در ورودی‌ها و خروجی‌های استان‌های درگیر و نیز رفت و آمدهای غیر ضروری و ضدعفونی گسترده این استان‌ها و اماکن خاص تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

ربیعی تصریح کرد: روند شناسی‌ها نشان می دهد در یکی دو هفته آتی شرایطی خواهیم داشت که نیاز به همکاری و همیاری مردم در عمل به توصیه‌های مسئولین امر بسیار ضروری وموثر خواهد بود. فضای آرام، رفتار هوشمندانه و بهره‌گیری از اطلاعات صحیح مهمترین عامل درگذار از این بحران خواهد بود.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد. این ویروس اکنون به حدود ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا در مورد بهداشت جهانی، وضعیت فوق العاده اعلام کند.

Share