داور پنالتی گرفت و محمد احمدزاده تیم را بیرون کشید

دیدار استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی نیمه تمام ماند!

از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان)، دو تیم گیلانی سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی به مصاف حریفان خود رفتند که یک پیروزی و یک شکست حاصل این بازی‌ها برای استان گیلان بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان)، دو تیم استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در دقیقه ۷۰ مسابقه و در حالیکه بازی با نتیجه دو بر دو در جریان بود، داور بازی به سود استقلال خوزستان اعلام پنالتی کرد ولی محمد احمدزاده به نشانه اعتراض تیمش را بیرون و راهی رختکن کرد.

تیم داوری بعد از ۳۰ دقیقه که ملوان حاضر به حضور در زمین نشد، پایان این دیدار را اعلام کرد تا کمیته انضباطی در خصوص آن تصمیم گیری کند.

مبین عشایر، حافظ یعقوبی، سیامک کوروشی، میلاد محسنی، محمدرضا نقدی پور، میثم شاه مکوندزاده، آرمین انبساطی، فربد بلوکباشی، ارسلان تفضلی، مهدی هاشمی نژاد، رضا درویشی در این بازی برای ملوان به میدان رفتند.

گل‌های استقلال خوزستان را حکیم نصاری و امید لطیفی در دقایق ۳۰ و ۴۴ به ثمر رساندند همچنین آرمین انبساطی و رضا درویشی در دقایق ۲۵ و ۵۲ برای ملوان گلزنی کردند.

به گزارش دیارمیرزا، پیش از این بازی دو تیم بادران تهران و داماش گیلان در ورزشگاه غدیر تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان میزبان با نتیجه دو بر یک پیروز این مسابقه شد همچنین دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و آرمان گهر سیرجان در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این بازی با نتیجه دو بر یک به سود میزبان به پایان رسید.

 

Share