طی حکمی از سوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان؛

دکتر کوهساری جایگزین اسدپور در درمانگاه صابرین رشت شد

دکتر رامین کوهساری طی حکمی از سوی عبداله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان بعنوان سرپرست درمانگاه صابرین شهرستان رشت منصوب و از زحمات دکتر کیوان اسدپور تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان سرپرست درمانگاه صابرین رشت را منصوب کردد.

دکتر رامین کوهساری طی حکمی از سوی عبداله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان به عنوان سرپرست درمانگاه صابرین شهرستان رشت منصوب و از زحمات دکتر کیوان اسدپور تجلیل شد.

در این حکم آمده:
برادر ارجمند جناب دکتر رامین کوهساری
سلام علیکم
احتراما نظر به تعهد ، تجارب ارزنده و علاقه در خدمت به جامعه ایثارگری ، جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست درمانگاه صابرین رشت منصوب می گردید.
بدون شک ایثارگران و خانواده معظم آنها پشتوانه های مستحکم انقلاب اسلامی و طلایه داران عرصه دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه های نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند، امید است با نصب العین قرار دادن تقوای الهی، استفاده از منویات مقام معظم رهبری در سایه توجهات الهی و با بهره گیری از ظرفیت و توان نیروهای مجموعه در چارپوب قوانین و مقررات مربوطه در قالب برنامه های مشخص متناسب با وظایف گام های اساسی در جهت ارتقا خدمت رسانی برداشته شود.

گفتنی است خدمات تخصصی، فیزیوتراپی، پزشک عومی، مامایی، و…شنوایی سنجی در درمانگاه صابرین رشت ارائه می شود.

Share