وداع با پزشک متعهد و مردمی بیمارستان شهید بهشتی انزلی

دکتر سیامک دیوشلی درگذشت+ متن پیام فرماندار انزلی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

دکتر سیامک دیوشلی پزشک متعهد و مردمی بیمارستان شهید بهشتی انزلی در راه خدمت رسانی و مراقبت از بیماران، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر سیامک دیوشلی متخصص اطفال و ریاست هیئت بدوی نظام پزشکی بندرانزلی درگذشت.

در همین راستا رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، درگذشت دکتر سیامک دیوشلی- پزشک متعهد و مردمی بیمارستان شهید بهشتی انزلی را که در راه خدمت رسانی و مراقبت از بیماران، جان به جان آفرین تسلیم کرد، تسلیت گفت.
 
 متن پیام تسلیت دکتر ارسلان سالاری – رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به شرح زیر است: 

   انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تاسف و تاثر ضایعه درگذشت دکتر سیامک دیوشلی- پزشک متعهد و مردمی بیمارستان شهید بهشتی انزلی را، به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی گیلان، جامعه پزشکی و به ویژه خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن سفر کرده، غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت می نمایم.

پیام تسلیت فرماندار شهرستان بندرانزلی در خصوص آسمانی شدن دکتر سیامک دیوشلی

انا لله وانا الیه راجعون
خانواده محترم دیوشلی، بازماندگان و وابستگان محترم، جامعه پزشکی و مردم عزتمند و غیرتمند بندر انزلی مشیت الهی بر این تعلق گرفته است که بهار فرحناک را خزانی ماتم زده به انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در فراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست.
.مرگ عزیزان برای بازماندگان دردی بس سنگین است .درگذشت جناب اقای دکتر سیامک دیوشلی متخصص اطفال چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره ای جز تسلیم و رضا نیست .این ماتم جانگداز را به خانواده محترم ایشان و جامعه پزشکی ودرمانی و مردم عزتمند و فهیم شهرستان بندر انزلی تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت برای آن مرحوم مغفور، جنت مکان وخلد اشیان علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر جزیل مسالت می نمایم.
اسماعیل حیدری آزاد ، فرماندار شهرستان بندر انزلی

Share