فرمانده انتظامی گيلان خبر داد:

دستگیری سارق با ۷۳ فقره سرقت در بندرانزلی | ۸ مالخر این پرونده شناسایی و دستگیر شدند

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری یک سارق با ۷۳ فقره سرقت منزل و قطعات خودرو در شهرستان بندرانزلی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری یک سارق با ۷۳ فقره سرقت منزل و قطعات خودرو در شهرستان بندرانزلی خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در این خصوص گفت: سارق حرفه‌ای که تحت تعقیب پلیس بود، هنگامی که در پایانه مسافربری بندرانزلی قصد خروج از استان را داشت دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: این متهم با تغییر چهره سعی داشت هویت خود را پنهان کند ولی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی شد.

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۵۴ فقره سرقت منزل و ۱۹ فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان بندرانزلی اعتراف کرد.

سردار ملکی بیان داشت: با هماهنگی قضائی در بازرسی از مخفیگاه متهم وسایل سرقتی از قبیل ۳ دستگاه کولر اسپیلت، یک دستگاه تلویزیون، دو عدد شوفاژ برقی، دو عدد بخاری، ۴۰ قطعه شیرآلات، یک دستگاه جاروبرقی، یک عدد آبگرمکن، ۲۰ عدد آچار، ۹ عدد پمپ آب و ۱۹ باطری خودرو کشف شد.

ارشد انتظامی گیلان با اشاره به اینکه ۸ مالخر این پرونده شناسایی و دستگیر شدند گفت: در این راستا ۳ ضایعات فروشی به علت خرید وسایل سرقتی در شهرستان بندرانزلی پلمپ شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با بیان اینکه متهم ۳۰ ساله و ۸ مالخر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در بحث پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share