افشاگری عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر رشت؛

در زمان نصرتی ۱۰۰ نیرو وارد شهرداری شد | سقف اضافه‌کار را کاهش دادیم اما اتفاقی رخ نداد

علیپور گفت: ما باید ورود نیروی بی‌رویه را به شهرداری کنترل کنیم. در زمان شهرداری آقای نصرتی ۱۰۰ نیرو وارد شد و با هرکس قراردادی ۴ الی ۵ میلیون تومان به مدت ۸ ماه بسته شد و پس‌ازآن زمان برای جذب شدن به اداره کار رفتند و به شهرداری تحمیل شدند، تمام این‌ها هزینه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدحسن علیپور، عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر رشت در یکصد و سی و دومین جلسه فوق‌العاده شورا گفت: ما در دوره آقای نصرتی آمدیم هزینه‌ها را کاهش دهیم و سقف اضافه‌کار کاهش یافت اما هیچ اتفاقی رخ نداد.

وی ادامه داد: ما باید ورود نیروی بی‌رویه را به شهرداری کنترل کنیم. در زمان شهرداری آقای نصرتی ۱۰۰ نیرو وارد شد و با هرکس قراردادی ۴ الی ۵ میلیون تومان به مدت ۸ ماه بسته شد و پس‌ازآن زمان برای جذب شدن به اداره کار رفتند و به شهرداری تحمیل شدند، تمام این‌ها هزینه است.

عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر رشت افزود: افزایش ۱۴ میلیاردی حقوق‌ها، هزینه‌هایی که به برخی از سازمان‌ها داده می‌شود، تمام این‌ها نیازمند منابع مالی است. در این بین چه کسی ضرر می‌کند؟ قطعاً نیروی حجمی! ما میگوییم نظارت می‌کنیم، اما این نظارت کجاست؟!

Share