طی نامه ای خطاب به استاندار گیلان؛

درخواست انجمن اسلامی معلمان گیلان برای استمرار تعطیلی مدارس تا بازگشت به وضعیت عادی

انجمن اسلامی معلمان گیلان طی نامه ای خطاب به استاندار گیلان خواستار استمرار تعطیلی مدارس تا بازگشت به وضعیت عادی شد.در متن نامه آمده است:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، انجمن اسلامی معلمان گیلان طی نامه ای خطاب به استاندار گیلان خواستار استمرار تعطیلی مدارس تا بازگشت به وضعیت عادی شد.

در متن نامه آمده است:

حضور برادر ارجمند جناب آقای ارسلان زارع استاندار و رییس محترم شورای آموزش وپرورش استان گیلان
با سلام
مستحضر هستید که مجامع صنفی دانشگاه ها برای استمرار تعطیلی مراکز دانشگاهی جهت کنترل شیوع ویروس کرونا بیانیه صادر کرده اند.
با عنایت به اینکه امکانات موجود درمدارس ما به مراتب کمتر و محدوتر از دانشگاه ها است و همانند برخی از مناطق کشور دارای مدارس شبانه روزی هستیم که بخشی از عزیزان ما هر ساله ساکن خوابگاه های دانش آموزی می شوند و نظر به اینکه پانزده روز وقت مفید آموزشی در اسفند ماه باقی مانده است این تشکیلات به نمایندگی از جامعه بزرگ و دغدغه مند فرهنگی گیلان درخواست استمرار تعطیلی مدارس تا بازگشت به وضعیت عادی را دارد. بدبهی است، جامعه دلسوز فرهنگی که درهمه حوادث این چهاردهه پیشگام در کاستن از آلام مردم بوده اند
این بار نیز از هیچ تلاشی جهت رفع عقب ماندگی درسی دانش آموزان و کمک به نها دهای متولی کمک رسان دریغ نخواهند کرد.
قابل ذکر است، علاوه بر تغییر تقویم آموزشی، راه های جبران عقب ماندگی درسی قابل بررسی می باشد و آنچه در این برهه مهم است سلامت آحاد مردم است.

انجمن اسلامی معلمان گیلان
جهارشنبه ۷ اسفند ۹۸

Share