پس از چند روز بستری در بیمارستان بقیه الله تهران،؛

خلیل بهروزی‌فر از بیمارستان مرخص شد|بهبودی نسبی منتخب مردم فومن و شفت در مجلس

خلیل بهروزی‌فر، منتخب مردم فومن و شفت در مجلس یازدهم، پس از چند روز بستری در بیمارستان بقیه الله تهران، ساعتی پیش از بیمارستان ترخیص شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از صدای فومن و شفت، منتخب مردم فومن و شفت در مجلس یازدهم، پس از چند روز بستری در بیمارستان بقیه الله تهران، ساعتی پیش از بیمارستان ترخیص شد.

خلیل بهروزی‌فر از همت بالا ‌و تلاش شبانه روزی کادر درمانی و پرستاری کشور برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تشکر و قدردانی کرد.

منتخب مردم فومن و شفت گفت: در مدت کوتاهی که در بیمارستان بستری بوده‌ام، مورد لطف و عنایت مدیریت و کادر درمانی بیمارستان قرار گرفته‌ام که مراتب سپاس و تقدیر خود را از این عزیزان اعلام می‌دارم.

وی همچنین از ابراز لطف مردم عزتمند شهرستان‌های فومن و شفت سپاسگزاری کرد و افزود: در این مدت، مردم محبت داشتند، تماس‌های بی‌شماری با بنده و همراهان بنده گرفته‌اند و نگرانی داشتند که گاهاً توفیق نشد به تماس‌ها پاسخگو باشم که از یکایک عزیزان عذرخواهی می‌کنم.

بهروزی‌فر در خاتمه بر لزوم رعایت موارد بهداشتی جهت مقابله با شیوع و گسترش ویروس از سوی مردم تأکید کرد و اظهار داشت: ان‌شاءلله با بهبود اوضاع و کاهش میزان شیوع ویروس، جهت ابراز ارادت و قدردانی از محبت‌های مردم در سطح منطقه حضور پیدا خواهم کرد.

Share