فرماندار آستارا خبر داد:

خرید تجهیزات برای بیمارستان شهید بهشتی آستارا توسط اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان

حسن رستم‌زاد، فرماندار آستارا اظهار داشت: طبق صحبت با جناب آبایی فردا ۳ دستگاه مانیتور پیشرفته نشان دهنده علائم حیاتی به همراه ورودی مربوطه برای بیمارستان آستارا را دریافت خواهیم کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار آستارا با اعلام کمک اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان به بیمارستان شهید بهشتی آستارا بیان کرد: پس از هماهنگی و صحبت با دکتر آبایی مقرر شد ونتیلاتور(دستگاه تنفس مصنوعی)، مونیتور پیشرفته و اقلام دیگر مورد نیاز برای تجهیز بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی بندر آستارا خریداری و تحویل بیمارستان شود.

حسن رستم‌زاد با اشاره به لزوم کمک همگانی به حوزه بهداشت و درمان گیلان در این موقعیت حساس تصریح کرد: سازمان بنادر و دریانوردی همواره از دستگاه های اجرایی موفق و پیشگام در حوزه همکاری مداوم است و قول تامین دستگاه های ونتیلاتور و مونیتورینگ پیشرفته و اقلام مورد نیاز دیگر را برای تجهیز بیمارستان بندر آستارا به دانشگاه علوم پزشکی گیلان داده است.

وی ادامه داد: طبق صحبت با جناب آبایی فردا ۳ دستگاه مانیتور پیشرفته نشان دهنده علائم حیاتی به همراه ورودی مربوطه برای بیمارستان آستارا را دریافت خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در آستارا با تاکید بر لزوم احساس مسئولیت در بین دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: دولت از تمام توان خود برای برطرف کردن نواقص موجود در حوزه بهداشت و درمان استفاده می‌کند و تجهیز بیمارستان شهرستان باعث کمک به روند تسریع در بهبودی بیماران شده و خیرین بزرگوار نیز در کنار دولت، امروز بازوان پرتوان ما در خدمت رسانی هستند.

فرماندار آستارا ادامه داد: عزیزان ما در اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان به لحاظ وجدانی بر خود وظیفه دانستند که بخشی از کمبود تجهیزاتی بیمارستان شهید بهشتی آستارا را با هماهنگی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان بنادر و دریانوردی تقبل کنند.

رستم‌زاد با اشاره به اقلام در دست خرید و تجهیز بیان کرد: قول تامین دستگاه تنفس مصنوعی(ونتیلاتور) و مونیتور کاملا پیشرفته ۲۸اینچی برای نمایش علایم حیاتی در بالای سر برای تجهیز بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها به دانشگاه علوم پزشکی گیلان داده شده که ارزش ریالی این تجهیزات بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برآورد شده است و طبق قول داده شده از فردا تا ۱۶ فروردین در چند مرحله اقلام مورد نیاز برای شهرستان مرزی بندر آستارا را دریافت خواهیم کرد.

به گزارش دیارمیرزا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

Share