فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان خبر داد:

حضور ۱۵۰ نیروی لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان به منظور کمک‌رسانی در مدیریت کرونا

سرهنگ پاسدار بهروز دولتی، فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه ۱۵۰ نفر از نیروهای این لشکر به صورت شیفتی در بیمارستان رازی مستقر هستند، ابراز داشت: این اقدام در راستای منویات مقام معظم رهبری و لزوم کمک‌رسانی به نیروهای بهداشت و درمان انجام می‌شود‌.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ پاسدار بهروز دولتی با اشاره به جلسه برگزار با حضور نمایندگان وزارت بهداشت و لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان در راستای مدیریت شیوع بیماری کرونا در رشت اظهار داشت: بنا به تصمیمات اخذ شده در این جلسه نیروهای لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان از امروز به کمک کادر پزشکی استان گیلان شتافتند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه ۱۵۰ نفر از نیروهای این لشکر به صورت شیفتی در بیمارستان رازی مستقر هستند، ابراز داشت: این اقدام در راستای منویات مقام معظم رهبری و لزوم کمک‌رسانی به نیروهای بهداشت و درمان انجام می‌شود‌.

دولتی خدمت‌رسانی به مردم در شرایط ویژه را وظیفه سپاه پاسداران دانست و تصریح کرد: آموزش‌های لازم از طریق کارشناسان کشوری به نیروهای حاضر در این طرح داده شده و همه آن‌ها با رعایت کامل نکات بهداشتی و قرنطینه به بیماران بستری شده در بیمارستان رازی رشت و همچنین همراهان آن‌ها خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای پدافند جنگ نوین لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در رشت گفت: گندزدایی و پاک‌‌سازی امکان حساس و همچنین نقاط شهری به وسیله کیت‌های ویژه ضدعفونی از جمله اقداماتی است که از فردا انجام خواهد شد.

Share