انتشار گزارش عملکرد ستاد بحران کرونای کانون وکلا

جمع آوری بالغ بر ۹۰ میلیون تومان توسط کانون وکلای دادگستری گیلان

مجموع مبالغ واریزی وکلای خیّر و خیّرین غیر وکیل و تخصیص مبالغ واریزی کانون وکلای دادگستری گیلان و‌ سایر نهادهای مدنی تا ساعت ۱۶ روز سه شنبه مورخ ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۸، بالغ بر ۹۰,۳۰۵,۰۰۰ تومان گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، گزارش عملکرد ستاد بحران کرونای کانون وکلای دادگستری گیلان منتشر شد.

در این گزارش آمده است:

در به سبب شیوع گسترده ویروس کرونا در استان گیلان و به منظور هم اندیشی جهت کمک به بحران و فاجعه ای که در استان گیلان به وقوع پیوست، به همت وکلای گرانقدر در اقصی نقاط کشور، در جهت جمع آوری کمک‌های نقدی در فضای مجازی فعالیت‌های ارزشمندی بعمل آمد.

در این راستا کانون وکلای دادگستری گیلان برای تمرکز امکانات مادی و معنوی عزیزان و کمک رسانی و تهیه ملزومات و اتخاذ روشهایی برای جلوگیری از گسترش ویروس، ستاد بحران با عضویت آقایان سید حسن سجادی، سید علی مصلحی، بابک عبدالصمدی موقر، حسن صدر ممتاز، علیرضا امانی و محمود پورعسکری تشکیل داد.

مجموع مبالغ واریزی وکلای خیّر و خیّرین غیر وکیل و تخصیص مبالغ واریزی کانون وکلای دادگستری گیلان و‌ سایر نهادهای مدنی تا ساعت ۱۶ روز سه شنبه مورخ ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۸، بالغ بر ۹۰,۳۰۵,۰۰۰ تومان گردید.

با مشورت متخصصین و صاحبنظران پزشکی، ابتدا نیاز سنجی بعمل آمد.

سپس از مبلغ مرقوم، حدود ۵۶/۵۰۰/۰۰۰ تومان طبق نظر فنی کارشناس تجهیزات پزشکی، صرف خرید اقلام ضروری بیمارستان رازی شد که با حضور برخی از اعضای هیات مدیره و ستاد بحران کرونا کانون طی صورتجلسه ای تقدیم مدیران محترم بیمارستان موصوف گردید. همچنین ستاد بحران کانون، در راستای رفع حداقل نیاز بیمارستانهای استان در چارچوب وجوه باقیمانده، در حال نیازسنجی و سفارش خرید اقلام است که به محض تهیه وسایل و توزیع بین بیمارستانها نتیجه عملکرد به استحضار خواهد رسید.

با توجه به تداوم روند شیوع بیماری و فقدان پشتیبانی و تأمین اقلام مورد نیاز از ناحیه نهادهای مسئول، کماکان چشم انتظار همراهی و همیاری سروران هستیم.

ستاد بحران کانون وکلای دادگستری گیلان
‌، این افتخار را دارد تا با حضور مهربان و سراسر امیدبخش‌ نیکوکاران، کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی را دریافت و بین نیازمندان توزیع نماید.

 شماره کارت
۶۰۳۷۹۹۷۴۱۸۱۴۸۴۹۱
و شماره حساب
۰۱۰۶۳۲۳۲۰۹۰۰۹

عهده بانک ملی به نام جناب آقای بابک عبدالصمدی موقر نماینده کانون وکلای دادگستری گیلان

Share