فرماندار رشت تاکید کرد؛

جلوگیری از ورود مسافران در مبادی ورودی شهرستان رشت | پیام تقدیر از پرستاران ایثارگر

فرماندار رشت ضمن قدردانی از ایثار و از جانگذشتگی کادر درمانی و پرستاران شهرستان رشت، از مردم خواست: با قرنطینه اختیاری خویش در منزل، در مقام عمل قدردان و یاریگر زحمتکشان عرصه درمان باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار رشت از جلوگیری از ورود مسافران در مبادی ورودی شهرستان رشت در راستای حفظ سلامت شهروندان و مسافران، خبر داد.

ر میر شمس مومنی زاده، با بیان اینکه علی رغم همه توصیه ها و تاکیدات مکرر دایر برماندن شهروندان درخانه و عدم ورود مسافران و گردشگران از سایر استانهای میهن اسلامی به شهرستان رشت، افزود: متاسفانه همچنان عده ای به این امر توجه ننموده واین بی توجهی ها قطعا مشکلات شهروندان ناشی از بیماری کرونا را در شهرستان تشدید خواهد کرد.

وی با تاکید مجدد بر اهمیت این موضوع، اظهار داشت: در همین راستا و به جهت حفظ سلامت شهروندان و خود مسافران، ناگزیر مسولین انتظامی از ورود مسافران به شهرستان رشت در مبادی ورودی جلوگیری خواهند کرد.

پیام تقدیر فرماندار رشت از پرستاران ایثارگر رشتی

 میرشمس مومنی زاده با ارسال پیامی ضمن تسلیت ارتحال شهادت گونه مرحوم غلامرضا وثوقی کیا پرستار فداکار شهرستان رشت به خانواده آن مرحوم و جامعه پرستاری و قدردانی از ایثارگری زحمتکشان عرصه درمان به عنوان سربازان خط مقدم مقابله با کرونا، تاکید کرد: مردم قدردان و عزیز شهرستان رشت با ماندن در منزل و رعایت دقیق نکات بهداشتی یاریگر کادر درمان و پرستاران ایثارگر باشند. متن کامل این پیام بدین شرح است:

یا من اسمه دوا و ذکره شفا

 خبر حزن انگیز ارتحال شهادت گونه پرستار فداکار شهرستان رشت مرحوم غلامرضا وثوقی کیا، بار دیگر ایثار، از جان گذشتگی و مسئولیت پذیری این قشر زحمتکش را بیش از پیش جلوه گر ساخت.
اینجانب ضمن تسلیت به خانواده بزرگوار آن مرحوم و جامعه ایثارگر پرستاری، جا دارد مراتب سپاس و قدردانی خویش را در قبال زحمات شبانه روزی و ایثارگری پرستاران و کادر درمانی ایثارگر که در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا نقش آفرینی می کنند، اعلام نمایم.
با ایمان قلبی به این موضوع که زبان در قبال قدردانی از این قشر فداکار، قاصر و الکن است، از مردم قدرشناس و فرهیخته شهرستان رشت می خواهم با قرنطینه اختیاری خویش و عدم خروج از منزل جز در مواقع اضطراری، ضمن قطع زنجیره انتقال و شیوع ویروس کرونا در مقام عمل قدردان و یاریگر پرستاران و کادر درمان از جانگذشته دیارمان باشیم.

Share