معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اعلام کرد:

جذب ۱۰۰۰ متقاضی هیأت علمی واجد شرایط در رشته‌های علوم پزشکی

هزار متقاضی واجد شرایط در فراخوان جذب هیأت علمی رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی جذب می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرهاد ادهمی مقدم، مدیر کل دفتر توسعه آموزش و امور دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با ارائه توضیحاتی در خصوص جذب متقاضیان هیأت علمی رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد، توضیح داد: با توجه به شروع ثبت‌نام فراخوان جذب هیأت علمی در سال ۹۸، در حوزه معاونت علوم پزشکی بیش از ۷۰۰ درخواست وجود دارد و با توجه به اینکه در بعضی رشته‌ها یک نفر و در برخی از رشته‌ها بیشتر از یک نفر اعلام نیاز شده است، حدود هزار نفر در صورت وجود افراد واجد شرایط جذب هیأت علمی خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که به صورت اضطرار مجوز به‌کارگیری مشروط یک‌ساله به شرط شرکت در فراخوان را دارند، لازم است در این فراخوان شرکت کنند.

مدیرکل دفتر توسعه آموزش و امور دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: جذب در رشته‌های علوم پایه و رشته‌های بالینی، با توجه به وجود بیمارستان‌های ملکی و نیاز به تکمیل کادر آموزشی عرصه‌های بالینی، بر اساس استانداردهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور خواهد بود.

بر اساس اعلام مرکز جذب و امور هیأت علمی این دانشگاه فرآیند جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد از تاریخ ۵ اسفند ماه شروع شده و تا ۱۵ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام به سامانه http://sajed.iau.ir مراجعه کنند.

Share