سخنگوی شورای شهر لنگرود خبر داد:

توزیع ۱۰ هزار ماسک و دستکش برای صنوف و مغازه‌داران لنگرود

بهمن کامکار، سخنگوی شورای شهر لنگرود از توزیع ۱۰ هزار ماسک و دستکش برای صنوف و مغازه داران خبر داد و عنوان کرد: صنوف با استفاده از ماسک و دستکش اقدام به ارائه خدمت به مردم کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بهمن کامکار در گفتگو با دیارمیرزا، با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده جهت مقابله با شیوع کرونا در لنگرود، اظهار کرد: کلیه اقدامات لازم جهت ارتقای بهداشت عمومی در شهر لنگرود در حال انجام است و مردم باید بهداشت فردی را رعایت کنند.

وی از مردم خواست تنها در مواقع ضروری از منزل خارج شوند و تصریح کرد: رعایت بهداشت فردی و استفاده از لوازم حفاظت شخصی نقش مهمی در مبارزه با ویروس کرونا دارد.

سخنگوی شورای شهر لنگرود با بیان اینکه صنوف با استفاده از ماسک و دستکش اقدام به ارائه خدمت به مردم کنند، گفت: تمهیدات لازم جهت تهیه ماسک و مواد ضد عفونی کننده فراهم شده و تا فردا اقلام بهداشتی و لوازم حفاظت شخصی در مراکز بهداشت و داروخانه های شهر توزیع می شود.

کامکار از توزیع ۱۰ هزار ماسک و دستکش برای صنوف و مغازه داران طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد و عنوان کرد: به زودی امکانات مورد نیاز در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی ضدعفونی کردن شهر را در دستور کار شهرداری لنگرود دانست و یادآور شد: مردم باید شرایط را مدیریت کنند و از خانه خارج نشوند تا توصیه‌های بهداشتی به شکل اصولی انجام شود.

Share