در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان رشت عنوان شد؛

تنها مسیر پذیرش بیماران کرونایی، باید بر مبنای نظام ارجاع باشد

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت جهت مقابله با بیماری کرونا در استان گیلان با پرهیز دستگاه های اجرایی از بخشی نگری در راستای مقابله با کرونا، بر لزوم هم افزایی و تلاش همه در قالب یک تیم واحد تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدحسین قربانی نماینده تام الختیار وزیر بهداشت جهت مقابله با کرونا در استان گیلان در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان رشت با بیان اینکه ابتکار فرماندار شهرستان رشت جهت استفاده از ظرفیت های استانی جهت مقابله با بیماری کرونا در سطح شهرستان، اقدامی قابل تقدیر است که در کمتر شهرستانی مشاهده شده است، افزود: تمامی دغدغه های شهرستان رشت در جلسات استانی مطرح و برای آن چاره جویی خواهد شد.

وی با اشاره به برخی کمبودهای زیرساختی در سطح کشور و استان، تصریح کرد: این موضوع درست است که باید بررسی شود که چرا مسئولین از سالهای قبل جهت جبران این کمبودها چاره جویی نکردند، اما در شرایط حاضر باید از همه ظرفیت های موجود جهت مقابله با شیوع این بیماری بهره بگیریم.

نماینده تام الختیار وزیر بهداشت جهت مقابله با بیماری کرونا، بحران شیوع ویروس کرونا را بحرانی همه گیر در کشور دانست و خاطرنشان کرد: این ویروس در حال حاضر، بیش از ۱۲۰ کشور دنیا را درگیر کرده است.

 قربانی با پرهیز دستگاه ها از بخشی نگری در مقابله با بیماری کرونا، تصریح کرد: جهت مقابله صحیح با شیوع این بیماری، همه دستگاه های اجرایی باید با هم افزایی همدیگر به عنوان یک تیم واحد در راستای کنترل این بیماری تلاش کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش همه متولیان مقابله با بیماری کرونا و همراهی و همکاری مردم، بتوانیم هر چه زودتر این بیماری را کنترل نماییم.

تنها مسیر پذیرش بیماران کرونایی، باید بر مبنای نظام ارجاع باشد

جبار کوچکی نژاد با تشکر از تلاش همه دستگاه های اجرایی و فرماندار شهرستان رشت جهت مقابله با بیماری کرونا، تاکید کرد: اگر همه دستگاه های اجرایی به وظیفه خود عمل کنند، مشکلات پیش رو تا حد زیادی حل خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم قطع چرخه انتقال ویروس کرونا به عنوان یکی از مهمترین راه ها جهت مقابله با این بیماری، خاطرنشان ساخت: باید از همه مردم بخواهیم تا حد امکان از خانه بیرون نیایند.

وی با بیان اینکه پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان ها باید به دور از هر گونه شائبه رابطه سالاری، انجام شود، تصریح کرد: سیستم درمانی و بیمارستان ها باید نظام ارجاع را جدی بگیرند و پذیرش بیماران کرونایی، تنها از همین طریق امکانپذیر باشد.

کوچکی نژاد ادامه داد: در راستای کنترل آلودگی این ویروس، باید بیمارستان هایی که بیماران کرونایی را پذیرش می کنند از بیمارستان های عادی مجزا باشند

 

Share