تقدیر سردار سلامی از عملکرد سپاه قدس گیلان در زمینه اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا

سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از عملکرد سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در زمینه اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا و همچنین گندزدایی و پیگیری بیمارستان صحرایی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از عملکرد سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در زمینه اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا و همچنین گندزدایی و پیگیری بیمارستان صحرایی تقدیر کرد.

طبق گزارش آماری ارایه شده، از مجموع سه میلیون و ۵۰۰ هزار پایش صورت گرفته، حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار پایش متعلق به اجرای بسیج ملی مبارزه با کرونا گیلان در گیلان است.

سازماندهی مناسب درخصوص بسیجیان، به‌ورزان و مراقبین سلامت در همه شهرستان‌ها ازجمله موارد برجسته اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در استان گیلان بود که امروز از سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان توسط سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر به عمل آمد.

بیش از ۵۰ درصد از جمعیت گیلان در طی کمتر از سه روز مورد پایش قرار گرفتند، به گونه‌ای که بیش از سه هزار نفر از به‌ورزان و مراقبان سلامت و بالغ بر هفت هزار و ۵۰۰ نفر از بسیجیان برای اجرای ای طرح ساماندهی و آموزش دیدند.

به گفته استاندار گیلان یک میلیون و ۷۳ هزار نفر در گیلان تا به امروز پایش شده اند و پیش‌بینی می‌شود که این طرح تا روز دوشنبه ۲۶ اسفند بتواند تمام مردم گیلان را تحت پوشش قرار دهد.

همچنین بنا به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در حال حاضر ۷ هزار و ۵۰۰ بسیجی گیلانی در اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا حضور فعال دارند.

گندزدایی و ضدعفونی معابر، تولید و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی، تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی در مناطق حاشیه شهر به کمک گروه‌های جهادی، برپایی بیمارستان صحرایی، خدمات‌‌رسانی در بیمارستان‌های رازی، رسول‌اکرم و قائم و همکاری در اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا از جمله اقدامات سپاه قدس گیلان در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا بوده است.

Share