پس از رونمایی توسط ایران خودرو؛

تفاوت “دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک “با “دنا پلاس توبوشارژ دنده‌ای”+ جزئیات

ایران خودرو در بهمن ماه سال ۹۸ گذشته خط تولید آزمایشی محصول دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک را با حضور وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح استارت زد اما این خودرو چه تفاوت هایی با دنا پلاس دنده ای دارد که در این مطلب به آن پرداخته ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ایران خودرو در بهمن ماه سال ۹۸ گذشته خط تولید آزمایشی محصول دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک را با حضور وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح استارت زد اما این خودرو چه تفاوت هایی با دنا پلاس توربو شارژ دنده ای دارد که در این مطلب به آن پرداخته ایم.

دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک تغیراتی نسبت به نوع معمولی دارد که آنها شامل گیربکس ۶ سرعته آیسین ژاپن،اضافه شدن فرمان برقی، سیستم تعویض دنده برقی از نوع خطی، مبدل کنترل دمای گیربکس،ارتقاء سیستم فنر، کمک فنر، میل موج گیر و تغییر پلوس ها برای انطباق با گیربکس اتوماتیک از جمله برخی از اطلاحات در این خودرو است.

همچنین افزودن براکت اتصال چهار نقطه ای برای نصب گیربکس، طراحی جدید رام و مثلثی و طبق های لاستیکی برای راحتی سرنشین در جاده های ماهموار، سامانه کنترل تعویض دنده دارای مدهای کروز کنترل و افزودن نشانگر تعویض دنده به آمپر نیز از برخی از موارد جزئی تغییرات نوع اتوماتیک به دنده ای خودروی دنا است.

مسئولان ایران خودرو اعلام کردند خط تولید دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک تا پایان امسال به مرحله تولید انبوه خواهد رسید.

 

Share