فرماندار انزلی تاکید کرد؛

تعطیلی کلیه آرایشگاه‎های زنانه و مردانه | لزوم انجام تست از صیادان برای پیشگیری

حیدری آزاد با تاکید بر لزوم انجام تست از صیادان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و ارائه توصیه های بهداشتی از سوی اداره کل شیلات گیلان خطاب به مدیرکل شیلات استان گیلان گفت: با خرید حداقل دو دستگاه تب سنج، نسبت به تست ویروس کرونا از صیادان عزیز اقدام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،اسماعیل حیدری آزاد فرماندار انزلی گفت: با توجه به کمبود خون در بیمارستان و نیاز مبرم به گروه های خونی مختلف در بندر انزلی، پایگاه انتقال خون شهرستان مکلف است علاوه بر ضدعفونی کردن تاسیسات اداری خود و همچنین واحد سیار انتقال خون، با اطلاع رسانی به شهروندان نسبت به دریافت خون از مردم فهیم و نجیب بندر انزلی اقدام کند همچنین از شهروندان نیز تقاضا می شود در کمک رسانی به همنوعان خود کما فی السابق همراه و همگام با کادر بهداشت و درمان شهرستان باشند.

فرماندار انزلی خاطر نشان کرد: برابر مصوبات شورای تامین و در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان انزلی، فرماندهی محترم نیروی انتظامی مکلف شد از ورود کلیه خودروهای با پلاک شهرستان ها و استان‌های درگیر با ویروس کرونا به بندر انزلی جلوگیری کند.

وی تاکید کرد: رئیس اتاق اصناف موظف است اتحادیه آرایشگران اعلام کند، کلیه آرایشگاه های زنانه و مردانه تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شده و در صورت تخلف، با واحد صنفی متخلف با هماهنگی دادستان محترم و فرماندهی محترم نیروی انتظامی به شدت برخورد قانونی می شود.

حیدری آزاد یادآور شد: کلیه پایانه های بار و حمل و نقل جاده ای و پرسنل اداره بندر اعم از نیروهای خدماتی و عملیاتی و شرکتی به صورت شیفتی باید کار خود را ادامه داده و مدیران این دستگاه ها مکلف هستند تا حد امکان نیروهای خود را به یک سوم کاهش دهند.

فرماندار انزلی افزود: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی کارخانجات سطح شهرستان مکلف هستند علاوه بر کاهش نیروی انسانی خود به یک سوم، ساعات کار خود را شیفتی کرده و از نیروهای انسانی خود به صورت شیفتی استفاده کند.

وی یادآور شد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و اوضاع کنونی جامعه و همچنین کاهش میزان در آمد و قدرت اقتصادی شهروندان انزلی خصوصا اقشار کم در آمد، دستگاه های خدمات رسان مانند ادارات آب، برق، گاز و مخابرات مکلف شدند از قطع انشعابات مشترکان خود به دلیل بدهی، تا پایان فروردین خودداری کنند و با این کار به سهم خود کمک حال مردم عزیز و نجیب و فهیم شهرستان بندر انزلی باشند تا شهروندان دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند.

حیدری آزاد با تاکید بر لزوم انجام تست از صیادان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و ارائه توصیه های بهداشتی از سوی اداره کل شیلات گیلان خطاب به مدیرکل شیلات استان گیلان گفت: صیادان پره های صیادی بعنوان یک اجتماع کوچک برای ارتزاق هر روزه دل به دریا زده و روزی خود را از دریا طلب می‌نمایند لذا بموجب تصمیمات شورای تامین ضروری است در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت ایشان، سریعا ضمن ابلاغ رعایت بهداشت فردی و فاصله بین افراد پره، با خرید حداقل دو دستگاه تب سنج، نسبت به تست ویروس کرونا از صیادان عزیز اقدام و چنانچه فردی مبتلا به سرماخوردگی و یا علائم آنفولانزا  یا کرونا بود از ادامه فعالیت ایشان جلوگیری و نسبت به معرفی ایشان به بیمارستان اقدام نمایید.

Share