استاندار گیلان تاکید کرد؛

تداوم لغو مرخصی فرمانداران؛ با خانواده شهدای خدمت گیلان دیدار شود

استاندار گیلان گفت: لغو مرخصی فرمانداران استان که از بهمن ماه آغاز شده، همچنان در ایام عید نوروز نیز ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ارسلان زارع عصر سه شنبه در نشستی با فرمانداران سراسر استان که معاونان استاندار نیز حضور داشتند؛ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مسیر ایثارگری اجتماعی خدمت، پزشکان و کادر درمانی در مبارزه با کرونا گفت : گیلان همچنان جزو پنج استان کانون شیوع کروناویروس است و پراکندگی این بیماری در همه مناطق استان و شهرستان هاست.

دکتر زارع با بیان اینکه گیلان از لحاظ زیرساختی در حوزه ی بهداشت و درمان از متوسط کشور پایین تر است گفت: کمبود این زیرساخت ها در شرایط بحرانی نه فقط در مرکز استان، بلکه در همه ی شهرستان ها بیشتر دیده شد.

استاندار گیلان افزود : در روزهای گذشته با تلاش های صورت گرفته اعتبارات خوبی برای تأمین و خرید امکانات و تجهیزات بیمارستان های استان از طرف دولت تخصیص یافت اما در همین ایام شاهد همکاری های شایسته مردم بودیم و خیران نیز کارهای ارزشمندی در خرید و تأمین ملزومات حفاظت فردی و تجهیزات پزشکی انجام دادند.

دکتر زارع گفت: در ایام عید، فرمانداران از خانواده های گرامی شهدای خدمت مقابله با کرونا دیدار کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن سال نو، فرمانداران با تلاشی مضاعف در نوروز، مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا را در شهرستان ها اجرا کنند تا روند نزولی ورود بیماران به بیمارستان ها ادامه یابد.

 استاندار گیلان افزود: لغو مرخصی فرمانداران گیلان که از بهمن ماه آغاز شد همچنان در ایام عید نیز ادامه دارد.

Share