معاون قضایی رییس کل در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان یادآور شد؛

تاکید بر تعطیلی مراسم تجمعی عزاداری، تفریحی و شادی تا اطلاع بعدی در گیلان

آقایی طی نامه ای خطاب به سرهنگ نجفی رئیس اماکن استان گیلان خواستار جلوگیری از هرگونه تجمع در مراسم عزاداری ها و شادی های دستجمعی و تفریحی (سالن های عروسی قلیان سراها – سفره خانه ها و …) در استان گیلان به علت شیوع بیماری کرونا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون قضایی رییس کل در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان طی نامه ای خطاب به سرهنگ نجفی رئیس اماکن استان گیلان خواستار جلوگیری از هرگونه تجمع در مراسم عزاداری ها و شادی های دستجمعی و تفریحی (سالن های عروسی قلیان سراها – سفره خانه ها و …) در استان گیلان به علت شیوع بیماری کرونا شد.

در متن نامه آمده است:

با ابلاغ سلام و تحیت با احترام به اطلاع می رساند ویروس کرونا وارد استان گیلان شد، مسئولان اجرایی، سلامت و درمان و حتی دستگاه قضایی با توجه به اهمیت موضوع چند صباحی است وارد شدند که هم آسیب دیدگان را درمان کنند و هم از انتشار این بیماری جلوگیری نمایند. همکاری آحاد مردم در مراقبت های خود و دیگران تأثیر به سزایی در مهار آن خواهد داشت که از سوی مراجع ذیربط اطلاع رسانی لازم صورت می پذیرد و از مردم خوب استان تشکر می گردد. اما مکان های عمومی شهر و روستای استان که سبب تجمع آحاد مردم می شود، می تواند در شیوع گسترده این بیماری نقش فراتری داشته باشد و باید به طریقی مدیریت شود که در هیچ یک از مکان های عمومی به هیچ عنوان تجمع صورت نگیرد و کلا تا اطلاع بعدی تمامی مراسم تجمعی عزاداری، تفریحی و شادی ها ( از قبیل تالارهای عروسی – قلیان سرا ها – سفره خانه ها و …) تعطیل اعلام گردد و با برپا کنندگان به جد برخورد قانونی و به هر صورت ممکن از تجمع مردم در کلیه اماکن جلوگیری به عمل آید. مراتب به تمامی مکان های عمومی استان ابلاغ و از دادستان های محترم شهرستان ها نیز تقاضا گردد تا همکاری لازم به عمل آورند.

جان احمد آقایی؛ معاون قضایی رییس کل در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان

Share