به همت مجمع خیرین سلامت گیلان؛

بهره برداری از یک‌دستگاه بیماربر الکتریکی در بیمارستان رازی رشت

به همت مجمع خیرین سلامت استان، یک دستگاه بیمار بر الکتریکی در بیمارستان رازی رشت راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر کیانوش کوچکی نژاد مدیرعامل مجمع خیّرین سلامت  استان در حاشیه مراسم بهره برداری از یکدستگاه بیمار بر الکتریکی در بیمارستان رازی رشت، در گفت و گویی با پایگاه خبری وبدا گیلان گفت: در راستای خدمت برای مبارزه با بیماری کرونا، مجمع خیرین سلامت استان گیلان از ابتدای اعلام این بیماری، با بسیج خیرین سلامت استان  و اعلام به خیرین برای کمک رسانی  به بیمارستانهای درگیر با کرونا، خصوصا بیمارستان رازی رشت، خوشبختانه خیرین فراوانی چه در داخل کشور و چه در خارج کشور، برای کمک رسانی اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: از نظر ارسال کمکهای مردمی برای  مبارزه با این بیماری، خصوصا در ابتدای امر، علاوه بر تهیه  تجهیزات مورد نیاز به ویژه وسایل حفاظتی برای نیروهای کادر پزشکی و پرستاری که درگیر این بیماری بودند، مبالغ قابل توجهی نیز  به حساب  مجمع  واریز شد که جهت تهیه تجهیزات مورد نیاز بیمارستانهای استان هزینه شد.

مدیرعامل مجمع سلامت خیرین  استان با اشاره به نیاز بیمارستان رازی رشت به دستگاه بیمار بر الکتریکی، خاطرنشان کرد: امروز نیز به همت خیرین سلامت، یک دستگاه  بیماربر الکتریکی که به شدت مورد نیاز این بیمارستان بود، به مبلغ۱۴۰ میلیون تومان خریداری  و در اختیار این بیمارستان قرار گرفت.

 دکتر کوچکی نژاد یادآور شد: از دیگر کمک های عمده علاوه بر  وسایل حفاظتی پزشکان و پرستاران، می توان به تهیه  دستگاه اکو کاردیو گرافی، دستگاه رادیو لوژی پرتابل، دستگاه تنفسی و کمک تنفسی  به تعداد۳۰ عدد به بیمارستان های استان  و تامین غذای پرسنل بیمارستان رازی با هزینه حدود۸۰ میلیون تومان اشاره کرد.

مدیرعامل مجمع خیّرین سلامت، ضمن تقدیر از اقدامات خداپسندانه خیرین سلامت و کمک های نقدی و غیرنقدی مردم،  ابراز امیدواری کرد با کمک خیرین، بتوانیم در مبارزه با این بیماری سربلند بیرون بیاییم.

Share