فرماندار صومعه سرا خبر داد؛

بهبود ۷ نفر از ۲۱ بیمار بستری شده در صومعه سرا | درگذشت بانوی مشکوک به ویروس کرونا

تا کنون از ۲۱ بیمار بستری شده بر اثر آنفلوانزا در بیمارستان امام خمینی صومعه سرا ۷ نفر بهبود یافته و ترخیص شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار صومعه سرا گفت: تا کنون از ۲۱ بیمار بستری شده بر اثر آنفلوانزا در بیمارستان امام خمینی صومعه سرا ۷ نفر بهبود یافته و ترخیص شده اند.

سید جلال سید محمدی در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر اینکه تمامی اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع بیماری در شهرستان در حال انجام است، اظهارداشت: از دو نفر مشکوک به کرونا نیز یک زن ۶۳ ساله فوت کرده و حال یک نفر دیگر روبه بهبود است.

وی تصریح کرد : بانوی ۶۳ ساله مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا بود که پس از چندروز بستری در بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه سرا درگذشت و هنوز نتیجه آزمایش و تست کرونا وی مشخص نشده است.

وی با قدردانی از عوامل مراکز بهداشت ودرمان و بیمارستان امام خمینی صومعه سرا گفت: برای گذر از این بحران، هر شهروندی مسئولیت دارد و در واقع بدون همراهی و مشارکت شهروندان نمی توان در بعد پیشگیری، مقابله و مهار این ویروس در منطقه اقداماتی انجام داد

فرماندار صومعه سرا در ادامه افزود: شهروندان با حفظ آرامش می توانند اقدامات پیشگیرانه را برای مقابله و جلوگیری از شیوع این ویروس انجام دهند به شایعات که سبب استرس می شود توجه نکنند.
کروناویروس‌ (Coronaviruses)، خانواده گسترده‌ای از ویروس‌ها و زیر مجموعۀ «کروناویریده» هستند که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری‌های شدیدتری همچون سارس، مرس و کووید ۱۹ را شامل می‌شود.

Share