مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش خبر داد:

بستری ۴۶ بیمار مشکوک به کرونا و فوت دو مبتلا در تالش

حسین نعمتی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش گفت: ۴۶ بیمار مشکوک به کرونا تا کنون در بیمارستان شهید نورانی تالش در بخش ایزوله بستری شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش گفت: ۴۶ بیمار مشکوک به کرونا تا کنون در بیمارستان شهید نورانی تالش در بخش ایزوله بستری شده اند.

دکتر حسین نعمتی در دومین نشست خبری خود با خبرنگاران پیرامون کرونا گفت: از این تعداد ۲۹ نفر بهبود یافته و ترخیص شده اند.

 وی عنوان کرد: ۶ نفر نیز تا کنون فوت کرده اند که نتیجه تست کرونای دو نفر از فوتی ها که مربوط به روزهای قبل است مثبت بوده و چهار نفر فوتی دیگر هم که مربوط به شب گذشته است مشکوک به کرونا و آنفلوانزا بوده اند و پاسخ آزمایش هایشان هنوز دریافت نشده است.

 وی با بیان این که وضعیت استان و بخصوص شهرستان تالش در شرایط کنونی با توجه به امکان تسری و شیوع این ویروس اضطراری است، از مردم خواست  در خانه های خود بمانند و تا حد امکان از تردد و ارتباط با سایر افراد خودداری کنند.

وی بستری شدن بیش از ۱۰۰ نفری مبتلا به کرونا در تالش را تکذیب کرد و گفت: کل تخت های بیمارستان تالش با تمام بخش ها ۱۱۰ تخت می باشد.

نعمتی ادامه داد :در حال حاضر شیفت پزشکان و پرستان از ۷ ساعت به ۱۴ ساعت افزایش یافته وهمه پرسنل در این میدان از جان و دل مایه می گذارند.

دکتر نعتی گفت: با کمک خیرین شهرستان تالش توانستیم دستگاه های مورد نیاز را خریداری و طی روزهای آینده راه اندازی کنیم.

وی همچنین از خرید دستگاه های جدید برای بیمارستان شهید نورانی توسط خیرین خبر داد.

Share