گلایه سرمربی داماش گیلان از برخی بازیکنان؛

برخی بازیکنان داماش از تیم کنار گذاشته می‌شوند | از بعضی‌ بازیکنان دلخور هستم

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه برخی بازیکنان این تیم در ادامه لیگ کنار گذاشته می‌شوند، گفت: به دلیل عدم پرداخت مطالبات مالی بازیکنان نتوانستیم پیش از دیدار مقابل مس حتی یک جلسه تمرینی برگزار کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، مازیار ربیعی‌فر با اشاره به اینکه داماش بدون تمرین به مصاف صدرنشین لیگ یک فوتبال رفت، اظهار کرد: پس از دیدار مقابل نود ارومیه به دلیل عدم پرداخت مطالبات مالی بازیکنان نتوانستیم حتی یک جلسه تمرینی برگزار کنیم ولی به دلیل عرق به شهر و تیممان در زمین حضور پیدا کردیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان به دلیل نام بزرگ داماش و رشت در زمین حضور پیدا کردند، افزود: پرداخت تنها پنج درصد مطالبات بازیکنان داماش بزرگ‌ترین مشکل این تیم بوده و به همین دلیل برخی بازیکنان حاضر نشدند داماش را در دیدار مقابل صدرنشین لیگ همراهی کنند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با تأکید بر اینکه از برخی بازیکنان داماش دلخور است، گفت: از برخی از بازیکنان داماش انتظار همراهی نداشتم ولی تعدادی بازیکنان را عصای دست خود می‌دانستم و از عدم همراهی آن‌ها دلخور هستم.

ربیعی‌فر با بیان اینکه آینده فوتبال رشت به تیم‌هایی به‌سان داماش بستگی دارد، افزود: محمد غلامی به‌رغم مصدومیت در نیمه نخست مسابقه، ۹۰ دقیقه برای داماش بازی کرده و درواقع بازیکنی برای تعویض روی نیمکت حضور نداشت؛ بازیکنی ۱۹ ساله برای تیممان گلزنی کرده و این نوید روزهای خوب برای فوتبال رشت را می‌دهد.

وی با اشاره به حضور تنها سه بازیکن تعویضی روی نیمکت داماش گیلان بیان کرد: دو تن از این بازیکنان را گلرهای تیم تشکیل دادند و دستمان روی نیمکت بسته بود؛ به دلیل شرفمان جنگیده و در زمین با تمام توان حضور پیدا کردیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با تأکید بر اینکه بابت حضور نصفه و نیمه داماش همگان متضرر می‌شوند، گفت: حاضرم آینده مربیگری خود را به خاطر شهرم به خطر انداخته و از اعتبار فوتبال شهر دفاع کنیم.

ربیعی‌فر با بیان اینکه داماش در صورت انصراف از رقابت‌های لیگ یک فوتبال، دو رده سقوط می‌کند، افزود: جلسه اضطراری توسط هیئت‌مدیره داماش برگزار می‌شود و تعدادی از بازیکنان که از آن‌ها انتظار عدم همراهی نداشتم از جمعمان کنار گذاشته می‌شوند.

وی با تأکید بر سکوی پرتاب داماش برای برخی بازیکنان خاطرنشان کرد: علیرضا جهانبخش از تیم فوتبال داماش به فوتبال اروپا لژیونر شد، بنده نیز در سال ۷۳ از گیلان خارج شدم و می‌دانم یک تیم فوتبال چه نقش بسزایی در آینده فوتبال شهر دارد.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با انتقاد از برگزاری دیدار داماش مقابل مس رفسنجان گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا در گیلان مترصد لغو دیدار بودیم ولی به تصمیم سازمان لیگ احترام گذاشته و در زمین حضور پیدا کردیم.

Share