کاهش ساعت کاری کلیه صنوف بر اساس یک شیفت چرخشی

بخشنامه فرماندار بندر انزلی درباره شروط فعالیت اصناف مختلف شهرستان

ضمن توجیه اتحادیه‌های محترم و کسبه عزیز، نسبت به کاهش ساعت کاری کلیه صنوف محترم بر اساس یک شیفت چرخشی به شرطی که در خدمت رسانی به مردم اخلال ایجاد نشود اقدام و نتیجه اعلام گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار بندر انزلی با صدور بخشنامه ای شروط فعالیت اصناف مختلف را تعیین کرد.

در نامه فرماندار آمده است:

سرپرست محترم اداره صنعت و معدن و تجارت
ریاست محترم اطاق اصناف
سلام علیکم
با توجه به شرایط خاص شهرستان و افزایش آمار مبتلایان مشکوک به ویروس کرونا ضروری است برای گذر از این وضعیت بحرانی و پیشگیری از همه گیری این ویروس و حفظ سلامت عمومی مردم ضمن توجیه اتحادیه‌های محترم و کسبه عزیز، نسبت به کاهش ساعت کاری کلیه صنوف محترم بر اساس یک شیفت چرخشی به شرطی که در خدمت رسانی به مردم اخلال ایجاد نشود اقدام و نتیجه اعلام گردد.
لازم به ذکر است صنوفی که تهیه و عرضه مایحتاج عمومی و ارزاق مردم را مانند( اتحادیه نانوایان، اتحادیه گوشت و مرغ، اتحادیه خواربار فروشان، سوپرمارکت ها، هایپر مارکت ها و مغازه های میوه و تره بار) برعهده دارند به شرط رعایت تمامی مسائل بهداشتی ،ضدعفونی مرتب و عدم ازدحام در فضای بسته، اجازه فعالیت به طور کامل را خواهند داشت.
ضمنا نظارت بر این مصوبه برعهده اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و روسای اتحادیه های مربوطه می باشد و در صورت عدم رعایت این بخشنامه، فرمانده محترم نیروی انتظامی با هماهنگی دادستان محترم اقدام لازم را انجام خواهند داد.

حیدری آزاد فرماندار و رئیس شورای تامین و سلامت شهرستان بندرانزلی

رونوشت:
دادستان محترم و پرتلاش شهرستان جهت استحضار و صدور دستور اقدام لازم
فرمانده محترم و ساعی نیروی انتظامی جهت آگاهی و صدور دستور اقدام لازم

Share