این کار ارزشمند مصداق بارز یک کار جهادی و خداپسندانه است

بازدید فرماندار رشت از گروه های جهادی تولید کننده اقلام بهداشتی+ تصاویر

فرماندار رشت در بازدید از فعالیت چند گروه جهادی فعال در زمینه تولید و توزیع رایگان اقلام بهداشتی، تاکید کرد: از هیچ کوششی جهت حمایت از اقدامات گروه های مردمی و پشتیبانی آنها دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، میرشمس مومنی زاده  صبح امروز از  فعالیت گروه های جهادی که در زمینه تولید ماسک، گان و مواد ضدعفونی کننده برای مناطق محروم و کادر درمانی فعالیت می کنند، بازدید کرد.

وی در این بازدید با تقدیر از فعالیت این گروه های مردمی در زمینه مقابله با شیوع بیماری کرونا، افزود: با اعتقاد قلبی، معتقدم چنین فعالیت هایی بسیار ارشمند و مصداق بارز یک کار جهادی است و در همین راستا از هیچ کمکی در جهت حمایت از اینگونه اقدامات خیرخواهانه و خداپسندانه، دریغ نخواهیم کرد.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه در شرایطی که کشور به لحاظ شیوع بیماری کرونا با یک بحران در سطح ملی مواجه است، باید از همه ظرفیت های ملی جهت مقابله با این بیماری بهره برد، خاطرنشان کرد: یکی از این ظرفیت های بسیار ارزشمند، گروه های مردمی و سازمان های مردم نهاد است که موظف هستیم به درستی از این ظرفیت در جهت مقابله با این بیماری نیز استفاده کنیم.

دکتر مومنی زاده با اشاره به نقش آفرینی محوری گروه های مردمی و جهادی در بزنگاه های تاریخی کشور به ویژه دفاع مقدس، ابراز امیدواری کرد: با کمک و همکاری همه مردم به ویژه این گروه های جهادی و مردم نهاد که می توانند در زمینه های مختلف تامین اقلام بهداشتی و اطلاع رسانی بسیار موثر باشند، بتوانیم بر روند شیوع این بیماری غلبه کنیم و شیوع این ویروس در جامعه را کنترل نماییم.

گفتنی است  گروه های جهادی موعود، کانون جوانان رضوی، موسسه ایزددوستان و… در قالب ۳ کارگاه تولیدی، روزانه اقدام به تولید و بسته بندی بالغ بر ۳ هزار ماسک و ژل ضدعفونی کننده و دیگر اقلام بهداشتی و توزیع آن در میان مناطق محروم شهر و اقشاری مانند کارکنان باغ رضوان، رفتگران، آتش نشانان، راننده های تاکسی و اتوبوس که بیشتر از سایر مردم در معرض این بیماری هستند، می نمایند.

Share