رئیس بیمارستان رازی رشت خبر داد:

اهدای ۲۸ دستگاه کمک تنفسی توسط «مجمع خیرین سلامت گیلان» به بیمارستان رازی رشت

دکتر سیامک ریماز، رئیس بیمارستان رازی رشت با قدردانی از اقدام ارزشمند خیرین گفت: ۲۸ دستگاه کمک تنفسی از سوی خیرین “مجمع خیرین سلامت گیلان” به بیمارستان رازی رشت اهدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، رئیس بیمارستان رازی رشت با قدردانی از اقدام ارزشمند خیرین گفت : ۲۸ دستگاه کمک تنفسی از سوی خیرین “مجمع خیرین سلامت گیلان” به بیمارستان رازی رشت اهدا شد.

دکتر سیامک ریماز افزود: ورود خیرین به  چرخه تامین تجهیزات پزشکی، درمانی و حفاظت فردی برای این بیمارستان کار بزرگی انجام شده است.

وی افزود: این تعداد دستگاه کمک تنفسی با دو نوع سی پپ CPAP و بای پپ BIPAP توسط مجمع خیرین سلامت گیلان اهدا شد که از این تعداد ۱۶ دستگاه توسط خانواده دکتر نوید “از دستیاران رشته جراحی عمومی بیمارستان رازی رشت” به بیمارستان تقدیم شده است.

رئیس بیمارستان رازی رشت در ادامه با اشاره به سایر اقدمات خیرین برای کمک به این بیمارستان گفت: قرار است یک دستگاه کاردیوگرافی فردا “چهارشنبه” به این بیمارستان اهدا شود، اهدا دستگاه فلومتر اکسیژن و آمبولانس بیمار یاب از دیگر کمکهایی است که خیرین به این بیمارستان کرده اند و در روزهای آینده تحویل می شود.

وی بیان داشت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا در گیلان در ۲۰ روز گذشته نهار پرسنل درمانی و کادر پرستاری بیمارستان رازی  توسط خیرین تقبل شده که این مهم موجب افزایش روحیه پرسنل و تیم درمانی شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان نیز با اشاره به نوعدوستی و همیاری خیرین در روزهای مقابله با ویروس کرونا در این استان بیان داشت: خیرین با همکاری و همیاری خود در این ایام به خوبی نقش آفرینی کردند.

دکتر محمدرضا نقی‌پور با بیان اینکه کمک خیرین به بیمارستان رازی رشت قابل تحسین است، اظهار داشت: این خیرین از تهیه غذا گرفته تا اهداء دستگاه های پزشکی مورد نیاز، به این بیمارستان کمک کردند که جای قدردانی دارد.

مجمع خیرین استان گیلان در اقدامی دیگر به یاری بیمارستان رازی رشت ویژه بیماران حاد تنفسی شامل کرونا و مشکوک به کرونا  گیلان فعال شتافتند و با اهدا ۲۸ دستگاه کمک تنفسی نقش ارزشمند شان برای کمک به همنوع و سلامت جامعه به نمایش گذاشتند.

هاجر تحریری نیک صفت مدیرعامل مجمع خیرین استان گیلان از اهدای ٨ هزار ماسک به مراکز درمانی و بیمارستان ها، ۶ هزار ماسک در پنج منطقه شهرداری برای پاکبانان و آرامستان ها و تعدادی دیگر برای مناطق شهری و برخی از موسسات خیریه سخن گفت.

Share