رئیس اورژانس گیلان خبر داد:

انجام ۳ هزار ماموریت در هفته اخیر توسط فوریت‌های پزشکی گیلان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان با اشاره به ثبت ۳۰ هزار تماس با مرکز اورژانس گیلان، گفت: در روزهای گذشته ۳ هزار مأموریت توسط اورژانس گیلان انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر پیمان اسدی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان با اشاره به ثبت ۳۰ هزار تماس با مرکز اورژانس گیلان، گفت: در روزهای گذشته ۳ هزار مأموریت توسط اورژانس گیلان انجام شده است.

اسدی در گفتگو با خبر ۲۰ شبکه باران با اشاره به آماده باش تمام ۶۲ پایگاه اورژانس گیلان برای مقابله و کنترل ویروس کرونا، اظهار کرد: نحوه برخورد با بیماران مبتلا به ویروس کرونا به پرسنل اورژانس ابلاغ شد و مرکز eoc و mcmc اورژانس گیلان به حالت آماده باش در آمد.

وی با بیان اینکه در شهر رشت ۴ دستگاه آمبولانس برای حمل بیماران مشکوک به کرونا اختصاص داده شده است، گفت: در شهرستان‌هایی که کد دوم دارند، این آمبولانس ها به عنوان آمبولانس‌ پشتیبان در نظر گرفته شد تا سایر آمبولانس‌ها آلوده نشود.

رئیس اورژانس گیلان با اشاره به ثبت ۳۰ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ اورژانس استان، ادامه داد: بیش از سه هزار مأموریت توسط اورژانس گیلان نیز طی روزهای انجام شده است.

وی به افزایش ۴۰ درصدی مأموریت‌های اورژانس گیلان در یک هفته گذشته اشاره و تاکید کرد: شهروندان فقط برای موارد اورژانسی با ۱۱۵ تماس بگیرند و در صورت نیاز به مشاوره در خصوص ویروس کرونا با شماره ۴۴۰۱ تماس حاصل نمایند.

اسدی در خاتمه از پرسنل خدوم و زحمتکش اورژانس پیش بیمارستانی که خستگی ناپذیر خط مقدمان جبهه سلامت هستند و ۲۴ ساعته در شرایط سخت کنونی در حال خدمت رسانی به ملت شریف هستند تشکر و قدردانی نمود.

Share