نماینده لنگرود در مجلس خبر داد

انتقال بیماران کرونایی لنگرود به بیمارستان جدیدالاحداث شهید حسین پور

نماینده لنگرود در مجلس از راه اندازی بیمارستان جدیدالاحداث لنگرود در شرایط اضطراری خبر داد و گفت: طی ۱۰ روز شبکه بهداشت شهرستان اقدام به تجهیز کامل بیمارستان و انتقال بیماران کرونایی بیمارستان امینی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،مهرداد لاهوتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بازدید امروز از بیمارستان جدیدالاحداث شهید حسین پور شهرستان لنگرود، اظهار کرد: این بازدید که به منظور هماهنگی جهت پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان شهید حسین پور انجام شد با حضور معاون فرماندار، شهردار و رئیس شورای شهر لنگرود، فرمانده سپاه شهرستان و رئیس شبکه بهداشت همراه بود.

وی از راه اندازی بیمارستان جدیدالاحداث لنگرود در شرایط اضطراری خبر داد و تصریح کرد: مقرر شد پیمانکار حداکثر ظرف ۱۰ روز آینده اقدام به اتمام پروژه کند و تاسیسات باقی مانده را به اتمام برساند.

نماینده شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر طبقه دوم بیمارستان تجهیز و تخت ها نصب شده است، خاطرنشان کرد: طی ۱۰ روز مقرر شده شبکه بهداشت شهرستان لنگرود اقدام به تجهیز کامل بیمارستان خواهد کرد.

لاهوتی با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان جهت تامین کمبود نیروی انسانی و کادر درمانی بیمارستان لنگرود، یادآور شد: ۱۵ روز دیگر بیماران بیمارستان امینی لنگرود را به بیمارستان شهید حسین پور منتقل خواهیم کرد، زیرا بیمارستان جدیدالاحداث از تجهیزات بهتری برخوردار است.

عکس: ابوالفضل شکری

Share