لزوم استفاده بهینه از توانمندی نیروهای فرهنگ و هنر در رشت

انتخاب نماینده تام‌الاختیار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و مسئول راه‌اندازی تالار مرکزی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بر لزوم بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در میان نیروهای فرهنگ و هنر برای پیشبرد اهداف این اداره‌کل در رشت تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فیروز فاضلی در جلسه معارفه «سعید طاهری» به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در امور شهرستان رشت و مسئول راه‌اندازی تالار مرکزی این شهر، ضمن قدردانی از تلاش‌های «محمد حسن‌پور»، اظهار کرد: مدیریت قبلی به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار مدیرکل در رشت عملکرد مطلوبی در این شهرستان داشته‌اند.

وی با بیان اینکه بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان گیلان در شهرستان رشت انجام می‌شود، افزود: امروز بنده تمام اختیارات خود در این شهرستان را به «سعید طاهری» تنفیذ می‌کنم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه با اشاره به سوابق کاری سعید طاهری، تأکید کرد: قطعاً داشتن این سوابق، سلامت نفس و مدیریت خوب در پیشبرد اهداف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در سطح شهرستان رشت تأثیرگذار است.

فاضلی به شرایط موجود در حوزه فرهنگ و هنر اشاره و تصریح کرد: با توجه سوابق و کارنامه کاری از ایشان خواسته شد تا این مسئولیت را بپذیرند و با توجه به اینکه امروز به صورت قانونی تالار مرکزی رشت را نیز تحویل گرفته‌ایم که این حق مردم استان بود تا زمان برگزاری مزایده قانونی مسئولیت پیگیری امور این تالار نیز به ایشان سپرده می‌شود.

وی در ادامه با تأکید بر بهره‌گیری از توانمندی و ظرفیت نیروهای فرهنگ و هنر برای راه‌اندازی تالار مرکزی رشت، ادامه داد: انتظار می‌رود همانگونه که تا به امروز مدیریت شده بعد از این نیز همکاران با مدیریت جدید همکاری‌های لازم را انجام دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به مدیریت خوب «طاهری» در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر استان، افزود: با توجه به اینکه این دانشگاه از اهمیت خاصی برخوردار است در زمان مدیریت ایشان با مشکلی مواجه نبودیم.

فاضلی در ادامه با بیان اینکه توانمندی افراد باید در عمل مشخص شود که سوابق ایشان مشخص کننده توانمندی وی است، گفت: قطعاً با حضور ایشان شاهد پیشرفت و پیشبرد اهداف این اداره‌کل در سطح شهرستان رشت خواهیم بود.

گفتنی است بنا به تصمیم وزارتخانه از مدتها پیش سمت رئیس اداره در مراکز شهرستانها حذف شده است.

Share